Zuid-Oost Azië okt t/m nov 2010

Beste reizigers,

Mijn naam is Imke en ben 23 jaar. Vanaf 1 september vlieg ik richting Azie, allereerst naar Kuala Lumpur, Cambodja en een gedeelte van Vietnam. Dit doe ik samen met een paar vriendinnen. Vanaf begin oktober ga ik verder reizen en dit alleen: in volgorde Vietnam, Laos, (gedeelte) Thailand, Maleisie en als laatste Singapore. 2 december vlieg ik terug naar NL.

Het lijkt me leuk om mogelijk samen te reizen met anderen door een of meerdere van de bovenstaande landen. Ik heb niet een groot budget, en vind t totaal niet erg om low budget te reizen. Geniet van cultuur, stedentrips, trekkingen door landschap en jungles. Mogelijk avonden uit lijkt me ook een goed idee.

Mocht deze oproep je aanspreken, laat dan svp een berichtje achter.

Groetjes Imke

Hoi hoi,

Mijn naam is Ellen en ik vertrek ergens in oktober richting Bangkok en heb zo ongeveer hetzelfde idee qua reisplanning. Ik wil in oktober beginnen met Thailand en vanuit daar de omringende landen bekijken. Ergens in december weer terug vliegen naar NL. Combi van natuur, relaxen en cultuur lijkt me ideaal! Zat te denken om vanuit Bangkok de jungle en het binnenland in te gaan…vervolgens lekker wat eilandjes bekijken, beetje chillen en daarna zien waar het schip strandt…

Lijkt mij ook leuk samen te reizen. Laat maar ff weten wat je er van vindt…

Groetjes Ellen

Beste Ellen,

Allereerst bedankt voor je bericht. Sorry voor mijn late reactie.

Jouw ideeën klinken leuk, alleen denk ik dat we een andere planning hebben? Ik zit in oktober nog in Vietnam en Laos. Daarna richting Thailand e.d. En jij vliegt in oktober richting Bangkok om daar eerst rond te reizen niet?

Groeten Imke

Hola!

Never mind…:wink: Hmm miss heb je gelijk…bij mij is het afhankelijk van het ticket, kosten en ik werk nu ook nog ff… Mij lijkt het sowieso erg leuk naar de full moon party in Thailand te gaan… Lijkt je dat toevallig ook wat? Plannen daar heen te gaan?

Groetjes