Zuid-oost Azië! Eind sept 2008 t/m feb - mrt 2009

Hoi!

Nu post ik een officiële vertrekdatum dat ik naar Thailand vertrek.

:zon02:29-09-2008 :zon02:

Het zal wel duidelijk zijn, dat het leuk is, als er meerdere mensen rond dit tijdstip ook naar Thailand vertrekken. We zouden samen een klein of groot stuk kunnen afleggen.

Wil zelf 4 á 6 maanden wegblijven, en o.a. Laos, Cambodja, Viëtnam en misschien verder bezoeken.

Mocht je bijvoorbeeld in de periode nov-dec in Laos / Viëtnam zijn, dan mag je zeker mij hiervan op de hoogte houden.

Je kunt me mailen of bereiken op msn: [EMAIL=“kwezeltje@gmail.com”]kwezeltje@gmail.com

Belangrijk:
***Graag alleen mensen die echt weten wat ze willen en gaan doen in hun tripje, mogen/kunnen contact opnemen met mij. Ik word onderhand erg moe van de mentaliteit van de meeste personen op dit forum. ***

Deze zijn echter: laks, ongeinteresseerd, doen weinig moeite voor hun eigen reis maar zoeken wél een partner http://i.fok.nl/s/nosmile.gif (niet echt de juiste instelling), en weinig aanspreekbaar.

haha ik voel me wel een beetje aangesproken ( weinig aanspreekbaar) hier moet en zal zeker verandering in komen.
Mijn eerste deel van de reis, in indonesie ligt al vast, route/ data etc. Voor de reis vanaf bangkok moet ik me echter nog wat meer in verdiepen. Zou wel erg leuk zijn om met een groepje te reizen he vanaf bangkok maar ook ik heb het probleem dat niemand echt serieus reageerd en zn best ervoor doet om iets concreets af te spreken. Nu ik dit berichtje van je lees, besef ik dat ik er toch ook meer energie in moet steken. Ik vlieg natuurlijk al begin augustus richting azie en de tijd vliegt.
Ik spreek je snel :wink:

groetjes

Dat is geen probleem Larisa!

Jouw situatie snap ik dan wel. :nod:

Groetjes,