Zuid- of Midden Amerika december 2009

Leuvense brandweerman (32j) zoekt mensen (leeftijd, m/v speelt geen rol) die interesse hebben om een maand ergens in Z of M-Amerika te gaan rondtrekken. Voorlopig gaat mijn voorkeur uit naar 1 van de volgende bestemmingen: Costa Rica, Peru, Mexico, Ecuador… maar dit is bespreekbaar.
Ik spreek een beetje spaans, kan handig zijn :slight_smile:
Enig vastliggend gegeven is de periode, vanaf 4 december heb ik verlof, tot de rest van de maand, en januari kan ik ook nog verlof nemen als dit zo nodig is…
Voor meer infl mail me; bartauwerx@hotmail.com

groetjes!

Tip:
Kijk ook eens op www.mayareizen.nl als je meer informatie zoekt. Hoe meer mensen reizen, hoe goedkoper de prijzen! Ik zit er zelf over te denken om in de kerstvakantie te gaan, wil dan vooral Belize en Guatemala aan doen. Gezien de ongewisse toekomst moet ik echter nog wachten om dit met zekerheid te stellen. We houden elkaar op de hoogte!
Groeten Wiron

Hey,
was beetje aan het kijken of er mensen rond de kerstvakantie in guatemala zitten. Misschien zitten jullie daar? Ik ga waarschijnlijk vanaf 11 november tot 23 november vrijwilligerswerk doen in een vakantieschooltje in guatemala en ondertussen wat spaans leren. Zou dan voor de rest van de kerstvakantie wel wat meer willen zien van het land, dus moesten julllie bepaalde plannen hebben, en er kan er nog eentje bij, mag je gerust iets laten weten.
grtjs
vicky
[EMAIL=“jacobsvicky@yahoo.com”]jacobsvicky@yahoo.com

Ben 36j sportieve man en ben ook van plan om eind december voor 3 weken richting costa rica of een zuid amerikaans land(argentinie…) te trekken; ben juist 3 weken alleen door zuid afrika getrokken. Dat viel wel mee maar alleen rondtrekken is niet altijd even gemakkelijk. Aan de andere kant zijn groepsreizen ook niet echt intressant, ben vorig jaar door botswana, zimbabwe, namibie getrokken in groep. Je ziet wel veel maar je hebt wel n kuddegevoel… En nu dus zuidelijk amerika. Heb basis spaanse taal gevolgd, ben cultureel en avontuurlijk aangelegd. Moest er iemand geintresseerd zijn om ergens n drietal weken rond te trekken laat maar iets weten. Dus de periode van rond 20 december tot rond 10januari ongeveer. Grtjs.Hans