Hoi!!!
Ben van plan ongeveer 6 a 7 weken te gaan rondreizen in midden of zuid amerika. Zit nog erg te twijfelen tussen:
- ecuador/peru/bolivia
- guatemala/belize/mexico (mexico vooral voor het zwemmen met walvishaaien :teeth:)
Verder ga ik (26, studente) gewoon low-budget, gezellig in hostels overnachten en misschien
eerst 2 weken een cursus spaans… Doel is zoveel mogelijk zien, doen en ook wat relaxen!
Heb al eerder gereisd door Australië/NZ/thailand…
iemand met dezelfde plannen?? :zon02:
greetz!!!
Ola!
Hier zit er één met zo’n soort plan 
Ik ben van plan om dan 4 weken naar Guatemala te gaan. De eerste 2 weken eerst een spaanse curus en de overige 2 weken rondreizen in Honduras en Nicaragua.
Zou leuk zijn als ik je tegen die tijd dan in Midden-Amerika zie.
Ben verder wel een onervaren reiziger 
Groetjes,
Judith (21)
Jaaa! Ik zit met hetzelfde plan te spelen. Ben een aantal jaar terug ook gaan zwemmen met de Walvishaaien. Op eiland Holbox, in het noord-oosten van Mexico. Echt heel erg leuk.
Tip: als je nog niet vaak hebt gesnorkeld, doe dan eerst wat ervaring op. Want met de walvishaai zwemmen terwijl je niet lekker ademhaalt is geen doen.
Toen heb ik een kleine reis gemaakt in Mexico, veel Spaans geleerd en plezier gehad. Ik ben nu op zoek naar een echte natuurreis, ik vond het allemaal een beetje kaal.
Ben gaan zoeken op het web en het lijkt me leuk om met Duende Tours te gaan, voor mij een onbekende organisatie maar het ziet er goed uit (ook omdat ze Mexicaans zijn en in het gebied goede contacten lijken te hebben). Ik heb ze gemaild en ze zeggen dat hun jungle tours echt een uniekje ervaring is.
Op deze tour: Start vandaag met Stellia CMS - Affiliate marketing zie ik ook nog Belize en Guatemala. Kanovaren, wandelen en misschien ook fietsen in het midden van de jungle. Lijkt me heel mooi. Als mijn budget het toestaat (moet nog even bekijken) denk ik dat dat het wordt.
Dan ga ik vanuit Mexico-stad naar het oosten toe naar Playa del Carmen (daar begint die tour). Onderweg wil ik in ieder geval Palenque aandoen. Een oude maya stad waar een vriend van me is geweest. Wanneer gaan jullie? Zijn jullie alweer terug?!
Anyway, later hopelijk meer!
Groetjes Karel
Hey!
Ik ben alweer een tijdje aan het nadenken, en ik zou super graag in oktober die kant op willen gaan voor 6 mnd. Belize, Guatemala, Panama, Costa Rica enz wil ik graag bezoeken!
Zoeken jullie nog een leuke gezellige, spontane meid met geen reiservaring maar overal voor in?
Groetjes Ellen (24j)
Hai!
Ik heb al een ticket geboekt! 21 juli vlieg ik naar Lima, dus
het is Peru/boliva geworden :wereld: