Zuid - India

Wij vertrekken over een tweetal weken richting India. Samen met onze zoon van bijna 5. Hij gewoon van reizen na Thailand, Vietnam, Canada, Zuid - Afrika.

Maar toch…
We willen met het openbaar vervoer reizen, niet met taxi. Veel reisverslagen lees ik dat met telkens een chauffeur neemt. Ik wil op de trein, bus, boot,…

Wij vliegen op Mumbai blijven niet ver van de luchthaven voor 2 nachten omdat we zeer laat aankomen.
Daarna vliegen we op Bangalore en zo willen we richting Kochi want van daar vliegen we terug zo’n 24 dagen later.
Meer ligt er niet vast :stuck_out_tongue:
Als er nog iemand tips heeft die zijn zeker welkom. Zeker ivm opebaar vervoer.

Groetjes

Het openbaar vervoer gaat best wel prima hoor.
Boek treintickets liefst voor lange reizen wel een aantal dgn van te voren anders zit je in een coupe, of liever staat in een coupe met het goedkoopste ticket en dat is niet altijd leuk…dan is het echt veevervoer.
Andere klasses zijn ok. Bussen zijn ook wel prima, soms wat oud maar dat heet charme toch?
Er zijn altijd wel mensen die je kunnen helpen en je soms zelfs aan het handje nemen om de weg te wijzen.
Ga lekker genieten!

Vrijdag is het zover :))))

We hebben ruim de tijd, dus komt wel in orde. Ik vind het super om met de trein te reizen. Oude bussen niet erg, dat heeft inderdaad zijn charme.
Het zal er zeker warmer zijn dan bij ons nu, dat alleen is al een goed vooruitzicht.
We zullen rekening houden met trein een paar dagjes vooraf te boeken!