hey mensen,
we zijn hier bezig een reis te plannen naar india en de voorkeur gaat nu uit naar het zuiden, omdat dat wat rustiger, minder armoedig en schoner zou zijn. Klopt dit of is heel india wat dat betreft een beetje gelijk?
Bedankt!
hey mensen,
we zijn hier bezig een reis te plannen naar india en de voorkeur gaat nu uit naar het zuiden, omdat dat wat rustiger, minder armoedig en schoner zou zijn. Klopt dit of is heel india wat dat betreft een beetje gelijk?
Bedankt!
Zuid India is naar mijn mening inderdaad iets properder dan het noorden van het land. Maar vooral de mensen zijn er relaxter en vriendelijker vind ik. :zon02:
hoi,
Mee eens, in het zuiden zijn ze inderdaad vriendelijker, minder opdringeriger.
Maar in het noorden heb ik ook een hele fijne tijd gehad. Je kunt het noorden en zuiden eigenlijk niet goed met elkaar vergelijken het is zo verschillend. De taal, het uiterlijk van de mensen, het eten, het landschap, cultuur… eigenlijk alles. Maar beide zo indrukwekkend en mooi…
Bedankt voor de reactie’s! Ik reis met mn moeder en ze is nog nooit buiten europa geweest. Om de shock wat kleiner te maken is het zuiden dan misschien beter
Hee Bassej,
Wanneer gaan jullie??
Wij zijn afgelopen winter 3 maanden door zuid india gefietst, helemaal
te gek!!
Fantastische mensen, goed eten, prima hotels.:slapen:
Vooral in januari zijn er in Tamil Nadu heel veel tempel festivals.
Schitterend om tussen al die pelgrims te lopen, wel een beetje druk soms.
Gaan jullie per o.v. ??
Voor een leuke prijs kun je ook een auto met chauffeur huren, die je door
Tamil Nadu en/of Kerala rijdt, daar waar jij heen wilt. Pikt je van het vliegveld op en dropt je ook weer evt. op een ander vliegveld.
Heeft veel contacten met hotels/guesthouses in alle budgets.
Interesse?? Neem contact op met [EMAIL=“muthu_t@yahoo.co.in”]muthu_t@yahoo.co.in
Leuke gozer, spreekt goed engels, eigen auto(ambassador). Woont in Mammallapuram (bij Chennai).
Goede reis en veel plezier.:dag:
Jose