Zuid en Midden Amerika

Hallo allemaal, Nick, 35 jaar oud en lange tijd werkzaam geweest voor de Oad.
Helaas sinds het faillisement werkloos… Nu de keus gemaakt om dan toch te gaan doen wat ik al heel lang heb willen doen! Nog een keer een backpackreis maken door Zuid Amerika! Vertrek? Medio januari 2014 en dan voor 1 tot 3 maanden. Waarom? Omdat het blijft kriebelen en ik nu de kans heb!. Ik wil graag het begin niet alleen gaan doen, maar het liefst met een reismaatje! Dit voor het begin (enkele dagen etc) en als het klikt natuurlijk langer! Maar wel “vrij” zijn natuurlijk. Liefst begin ik in Argentinie en dan eindigen richting Noord-Amerika. Heb al veel van de wereld gezien ivm huidige beroep! Afgelopen zomer nog Panama bezocht wat ook supergaaf was! Ben je benieuwd? Heb je interesse? Lijkt me gezellig elkaar te leren kennen dus aarzel niet en stuur een berichtje! Groetjes Nick

Hoi Nick,welkom op wereldwijzer!
Nou mooie keuze Nick, Zuid Amerika is een prachtig Continent om naartoe te trekken !
Heb je al ondertussen het Reisgenoten Forum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je een oproepje plaatsen voor een reisgenoot (of meerdere reisgenoten) plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Succ6 nog met je reisplannen,Nick !
groet,georgessiam.