Hallo allemaal,
ik ben Stefanie. Ik plan rond september te vertrekken naar zuid-amerika voor 6 à 7 maanden. Ik zou er gaan rondtrekken samen met mijn vriend.
Uiteindelijk zouden we eindigen in Vitoria en daar Carnaval vieren. Mijn vriend kent daar mensen en we zouden er kunnen logeren.
Ikzelf woon samen met mijn vriend in Antwerpen. We zijn al 3 jaar bij elkaar. We houden erg van reizen. We zijn samen al naar Egypte en Tenerife geweest voor elk 14 dagen, maar dat stelt natuurlijk niet veel voor.
Bovenaan het lijste staat nu Zuid-Amerika. Graag zouden we dit continent voor een goed half jaar onveilig willen maken d.m.v. onze aanwezigheid ;-)!
Natuurlijk geeft zo een rugzakreis veel vragen met zich mee… Wat voor een budget moet ik opzij houden? Hoe ga ik die hele kleerkast meesleuren in die ene kleine rugzak? Waar zal ik beginnen? Hoe reis ik rond (enkel rugzak of ook bus, auto, vliegtuig van land naar land, …) en hoe zal ik dit allemaal op voorhand regelen/uitstippelen of zou ik juist niets uitstippelen? … Om die reden heb ik me aangesloten bij deze groep. Ik hoop hier een hoop antwoorden te vinden op mijn vragen en natuurlijk ideeën op te doen uit andere verhalen.
Groetjes!
Stefanie