Ik ben Tim, 27 jaar en kom uit het mooie Noord-Brabant. Omdat ik heel Europa en Noord-Afrika inmiddels wel gezien heb en ook Australië achter de rug heb zoek ik iemand die mee wil gaan backpacken in Zuid-Amerika of in ieder geval een deel van de route samen te doen. Een beetje een cliché, maar alleen is ook zo alleen en na een tijdje wordt ik ook moe van tegen mezelf praten:).
Het lijkt me leuk om te beginnen in Colombia en dan (ongeveer) via Ecuador, Bolivia, Chili, Argentinië, Uruguay en uiteindelijk met carnaval in Rio de Janeiro te eindigen. Ook zit er over te denken om in Cartagena (Colombia) te beginnen met een taalcursus omdat ik nog letterlijk geen woord Spaans spreek of dat bijvoorbeeld in Sucre (Bolivia) te doen.
Ik sta heel erg open voor goede ideeën en suggesties en ben heel flexibel. Ik wil een groot deel gaan backpacken maar zeker niet beknibbelen op ervaringen of gave excursies en ook af en toe even bijkomen in een wat luxere accommodatie. Ik zoek een goede mix van nieuwe mensen leren kennen, natuur, cultuur en relaxen. De basis plannen maar verder heel erg open staan wat er op mijn pad komt.
Als iemand een deel van deze landen ook wil bezoeken en zich aangesproken voelt dan stuur een berichtje en dan kunnen we kijken of we samen iets kunnen plannen!
Hoi Tim!! Een heel mooi plan!
Ik wil zelf ook graag naar Colombia en vanuit daar verder zien.
Heb je al een ticket geboekt voor juli? Ik zou vanaf eind augustus weg kunnen denk ik
Ik ben trouwens 30 jaar en ook al veel gereisd.
Gaaf dat je ongeveer hetzelfde idee hebt! Ik heb nog geen ticket dus ik ben nog flexibel. Eind augustus is voor mij op zich geen probleem, mijn werkgever zou het niet erg vinden als ik een maandje langer blijf :). Ik weet niet of je een spaanse cursus wilt volgen maar dat was wel mijn idee. Ik kan ook in juli al gaan om spaanse les te volgen en dat we dan afspreken in Colombia en vanaf daar samen Colombia gaan verkennen en verder reizen!
Haha fijn dat je zo’n flexibele werkgever hebt :)! Ja lijkt me wel tof om een spaanse cursus te volgen, maar ook prima als dit al in juli gaat doen! Misschien even email of facebook uitwisselen?
Groetjes