Zuid-Amerika, here I come

He!

Ben van plan om in Groningen mee te doen met de loting en anders ga ik naar Leiden. En jij?
Ik ben ook van plan om naar Buenos Aires te vliegen en daar ook meteen een taalcursus te gaan doen. Daarna wil ik nog verder reizen door Chili, Peru en Bolivia. Wil in totaal ongeveer 6 maanden gaan, ligt natuurlijk ook een beetje aan mijn budget. :stuck_out_tongue: Ik heb al 2 boeken over Zuid-Amerika gelezen en echt honderden websites bekeken, maar heb is gewoon echt niet te doen om vanuit hier te gaan bedenken wat je daar allemaal wil gaan doen. Wil wel echt zo snel mogelijk mijn vliegticket boeken. Maar jij hebt al een paar must do’s zeg je, vertel!

Waarom wil je in Groningen gaan studeren en niet in Leiden? Ik ben alleen maar in Leiden geweest. Weet jij het verschil tussen de opleiding in deze 2 steden?

Maar mijn plan so far: Ik koop bij Kilroy een ticket voor 26 november naar Buenos Aires. Dan kom ik zondag aan en begin ik gelijk maandag met een taalcursus van een maand. Daarna ga ik denk ik helemaal langs de kust naar boven naar Rio. Daarna naar Peru de Machu Piccu en bekende hotspots. Zelfde geldt voor Bolivia. Misschien nog een stukje Chili en als laatste Colombia. Dan vlieg ik waarschijnlijk terug vanuit Bogota.

Heb jij al meer geregeld onderhand?

Wil het liefst naar groningen omdat die opleiding helemaal in het engels is. Maar ga binnenkort ook nog een keer in Leiden kijken.

Ik ben nu druk aan het zoek naar een ticket, maar vind het lastig om te bepalen vanuit waar ik terug wil vliegen. Maar jij doet dan 2 enkeltjes? En bij welke talenschool ga jij taalcursus doen? Ik had wel een goede gevonden volgens mij.
Maar je gaat in november al? Dat is best snel! Heb je er al zin in?

Dit is een erg late reactie van mij. Ik was een beetje vergeten dat ik hier actief was.
Ondertussen is er veel veranderd. Ik heb mijn vliegticket geboekt!! 13 december vlieg ik op Buenos Aires. 6 juni vlieg ik terug vanaf Bogoto. Het is al over minder dan 2 maanden!!!
Ik heb geregeld dat ik in Buenos Aires begin met een taalcursus van 3 weken. Daarna staat het eigenlijk nog een beetje open wat ik ga doen… Ik ben heel erg benieuwd hoever jij/jullie zijn met het plannen van de reis! laat het mij weten!

In Arequipa, Peru staat een weeshuis genaamd Luz Alba. Alle hulp is daar welkom en de enige bijdrage die je (naar eigen wens) kunt doen is af en toe wat fruit kopen of wat luiers. Dit is geheel vrijwillig. Misschien kun je hier wat mee? www.weeshuisperu.nl
Cammetje