Zuid-amerika - half juni tot half aug 2008 - 2 maanden

**update: **reis gaat niet door aangezien ik nu tijd tekort kom. Ben wel van plan om na de terugkomst van mijn wereldreis van 5 maanden. Om rond februari 2009 voor 3 maanden richting Zuid-Amerika te gaan. Het idee is er dus nog wel, maar de datum is wat vooruitgeschoven. Heb je ook dezelfde plannen en wil je graag samen met iemand spaanse les volgen en door Zuid-Amerika reizen PM (stuur een bericht) me dan even. :slight_smile:

Hey, mijn naam is Stefan (24) en ben op zoek naar een (meerdere mag ook) reisgenoot naar Zuid-Amerika. Van half juni tot half aug 2008. De tijd die ik heb bedraagt maximaal 2 maanden.

Zoals het reisplan er nu uitziet zal in ieder geval Peru aangedaan worden. Eventueel nog een paar weken spaanse les volgen, voor wat basic spaans. Een idee is om van de west-kust naar de oost-kust van Zuid-amerika te reizen. Andere ideeën zijn natuurlijk ook welkom.

Halverwege augustus moet ik weer thuis zijn, aangezien ik 1 september start met een reis om de wereld met 2 vrienden.

Lijkt het je wat? Laat dan je reactie achter of stuur een privé bericht. Wie weet kunnen we dan samen gaan, dat is een stuk gezelliger. :slight_smile:

Eej Stefan! Ik ben nu in Suriname maar ga begin july naar Trinidad om daar per boot naar venezuela te gaan. Maar dan… Venezuela is niet zo safe, dus ik zoek iemand die met me wil rondreizen door venezuela. Tot 3 augustus kan ik daar blijven… hoe is `t met jou plannen?

Groetjes Femke

Heey Femke. Bedankt voor je berichtje. Venezuela staat bij mij (nog) niet op het programma. Overigens wist ik niet dat het daar niet zo safe was, d8 dat die Chavez redelijk relaxed was daar :). Meestal valt het mee als je een paar regels in acht neem. (vorige maand, ben nu thuis in NL, was ik nog in Costa Rica, Nicaragua, Honduras, Guatemala en Mexico daar vond ik het ook redelijk veilig, alleen 's nachts moet je op bepaalde plekken niet komen) Al is het altijd wel fijn om met z’n 2-en te zijn. Het is immers veiliger, praktischer en belangrijk: een stuk gezelliger.

3 augustus ga je dan weer terug naar Nederland of verder reizen? Mij lijkt het erg leuk om in 2 maanden een mooie impressie te krijgen van Zuid-Amerika. (aangezien m’n wereldreis daar niet langs komt en die maten van mij daar niet naartoe willen) Al moet ik wel kijken wat reëel is om in 2 maanden te doen. In Midden-Amerika kon een stukje van 140 km bijvr. ook 4 uur duren.

Ben benieuwd naar je plannen :slight_smile:

Nog geen reisgenoot gevonden die dezelfde plannen heeft. Ben je van plan om ook rond deze tijd naar Zuid-Amerika te gaan, aarsel dan niet en stuur een bericht. Mocht iets niet duidelijk zijn of heb je vragen, laat het me dan weten. :slight_smile:

groetjes Stefan