Hoi,
Ik ben Esther en 28 jaar. Ik wil graag een halve wereldreis gaan maken.
Ik heb al meer ervaring in het reizen, ik ben al in Indonesie, Thailand, Ghana, Zuid-Afrika en midden Amerika geweest.
Nu wil ik eind dit jaar of begin volgend jaar een lange reis gaan maken, ik heb nog geen exacte plannen en sta open voor ideeen van anderen. Wat ik wel weet is dat ik graag naar Zuid-Amerika en Azie wil. Ook heb ik in Thailand mijn duikbrevet gehaald en wil nog verder leren in het duiken. Ik wil 6 maanden tot 1 jaar weg blijven.
Heb je ook deze plannen of iets wat er op lijkt, laat maar weten! Ik ga nl liever niet alleen.
Groetjes, Esther
Hoi Esther,
Ik zag je post, ik zal me even kort voorstellen ik ben Michèle (vr), 23jaar kom uit omgeving van Eindhoven. Ik heb een ticket geboekt naar Lima en zal daar aankomen op 13 januari. Mijn bedoeling is 6 maanden door Zuid-Amerika te trekken. Ik wil graag Peru, Bolivia, Chili en Argentinië bezoeken. Ik weet niet wat jou plannen zijn maar zou uiteraard kunnen dat we een deel met elkaar reizen. Tot nu toe reis ik namelijk ook alleen. Laat maar weten of het je wat lijkt, heb je al wat concrete plannen waar je naar toe zou willen?
Hoi Michele,
Ik moet zeggen dat ik nog geen concrete plannen heb. Maar de landen die jij in zuid-amerika gaat bezoeken staan zeker op mijn lijstje.
Ga jij alleen reizen of tussendoor ook werken of vrijwilligerswerk doen?
Heb je je plan al vast staan, of kijk je daar wat je precies doet?
Heb je een enkel ticket geboekt of een retourtje?
Groetjes Esther
Hey,
Ik heb een enkeltje geboekt. Ik wilde vrijwilligerswerk gaan doen maar zie daar denk ik toch vanaf omdat ecotoerisme erg in is en daardoor overal dik voor moet betalen.
Ik ben me druk aan het inlezen dus nog niet echt plannen. Ik zou dolgraag de Inca trial willen doen, voor de rest wil ik eigenlijk niet te veel plannen ook omdat als ik daar ben graag flexibiliteit wil houden.
Hoi,
Ik denk dat je qua vrijwilligerswerk wel gelijk hebt, dit is tegenwoordig erg prijzig. Ik zal me eens goed gaan inlezen, zodat ik weet welke landen ik wil doen en waar ik ongeveer heen wil. Ik hou er van om niet teveel te plannen van tevoren, want vaak pas je je plannen toch weer aan als je in het land zelf bent.
Groetjes
Ja zo denk ik er ook zeker over. Wel een beetje weten welke richting je op wilt en wat je absoluut niet wilt missen…Voor de rest ter plekke plannen maken…