Zuid-Afrika

Hoi hoi,

Mijn naam is Renee, 22 jaar en ik wil heel graag een reis maken naar Zuid-Afrika! Ik had deze reis al voor een deel gepland met een vriendinnetje, maar helaas gaat dit niet door… Ik ben dus op zoek naar een nieuw reismaatje!

Ik wil van Johannesburg langs de kust naar Kaapstad reizen met behulp van de BazBuz (hop on hop off bus die stopt bij hostels) en zo de meeste bezienswaardigheden van Zuid-Afrika af. Als afsluiter een wat langer verblijf in Kaapstad, lekker genieten! Misschien ook nog wel combineren met een bezoekje aan Swaziland & Mozambique. Ik wil veel zien van de natuur, cultuur, maar hou ook van een dagje chillen op het strand, surflessen, duiken etc. Of lekker de stad in :slight_smile:

Ik denk ook aan het doen van vrijwilligerswerk. Bijv. 3 weken meewerken aan een leeuwenproject (met name welpjes), dit lijkt mij onwijs gaaf en ik heb hier al veel informatie over!

Dit zijn natuurlijk ideeën die ik heb, maar sta open voor eventuele andere ideeën. Dit zal in ieder geval pas plaats gaan vinden na januari 2015…

Ik ben benieuwd of er mensen zijn die deze reis aanspreekt!

Groetjes,

Renee

Hoi Renee, ik zou zeker overwegen om vanaf joburg richting krugerpark te gaan om bijv panoramaroute te doen of een private reservaat te bezoeken, ook sint Lucia is erg vet om te doen.

Sent from my HTC Desire X using Wereldwijzer

Hoe lang kan/wil je daar reizen?

Hoi Rene,

Ik heb laatst mijn ticket geboekt.
Ik ben in Zuid Afrika van 28 feb tot 20 maart.
Wellicht dat jij er dan ook nog bent of nog gaat?

Ik ga voornamelijk reizen vanaf Kaapstad en wil ook weer eindigen in Kaapstad.
Ik heb geen ambities om naar het Krugerpark te gaan, daar waar ik dit jaar ook in Botswana ben geweest.

Ik hoor het wel of je interesse hebt om wat samen te ondernemen?

Gr. Ellen (30jr)

http://www.bazbus.com/
commerciele doch interssante taxi waarmee je gemakkelijk door ZA toert.