Zuid Afrika sept/okt

Hallo allemaal,

9 september vertrek ik voor 5 weekjes naar Zuid Afrika, nu vroeg ik me af of er nog andere mensen zijn die rond deze periode ook die kant op gaan.

Mijn plannen zijn om een paar nachten in Kaapstad te blijven en vandaar met de BazBus richting Johannesburg te gaan, vanwaar ik weer terugvlieg naar Nederland. Ik heb gekozen voor de flexi tour pas dus incl. Krugerpark safari en 3 dagexcursies.

Trefwoorden: hiking, wandelen, natuur, zee en genieten. Wil zoveel mogelijk dingen gaan doen en zien! (uitgaan en zuipen staan niet op mijn lijstje…)

Als je rond deze periode ook die kant op gaat hoor ik graag van je!!

Groetjes Afke

Hoi Afke,

Ik las je verhaal. Mooi hoor Zuid Afrika. Heb je de hele reis al vast staan. Route, overnachtingen, buskaart(en), tickets e.e.? Ik ben een paar jaar geleden in Zuid Afrika gewest en overweeg dit jaar terug te gaan. De duur, tijdstippen en waarheen staat nog open. Het zal in ieder geval Kaapstad worden omdat ik daar nog enkele dingen wil doen als Robbeneiland bezoeken en kooiduiken met haaien. Ik hoor wel van je.

Luc Kouwenhoven

Hallo Luc,

Heb nog niks vaststaan, ik vlieg 9 september naar Kaapstad en kom daar 10 september aan, weet alleen dat ik daar t/m vrijdag blijf omdat er zoveel te doen is. Wil ook graag naar Robbeneiland, de Tafelberg op, dagtocht naar het schiereiland dus dan zijn die paar dagen snel om. De Vrijdags 14 september vertrek ik uit kaapstad met de bazbus naar Hermanus waar ik 1 nacht wil blijven, verder heb ik nog niks gepland, je weet nooit waar het mooi is :slight_smile:

Groetjes Afke

Hoi Afke,

ik weet nog niet wanneer, maar het lijkt er op dat ik wel dit jaar naar Zuid Afrika ga. Heb jij al reisgenoten genoeg? Met hoeveel mensen wil je gaan?

Als het voor mij september wordt, heb je dan zin om eens met mij wat af te spreken en te bekijken of ik (ook) in je groep pas?

Groet,

Luc