ZUID AFRIKA (TUIN, en WIJNROUTE) met SHOESTRING SINGLE of BAZZ BUS met VERTREK 13 SEPTEMBER

Beste Reizigers

Ik vertrek 13 september naar Kaapstad, om eerst te gaan Shark Cage Diven in Gansbaai.
Daarna zou ik met Shoestring Single (Zuid Afrika in 2 weken, met vertrekdatum 16 sept) georganiseerd verder gaan.
Ik ben echter nog de enigste boeker.
Als deze reis ivm te weinig animo niet doorgaat wil ik dezelfde route gaan doen, alleen dan met de Bazz bus (Kaapstad, Hermanus, Wilderness, Tsitsikamma NP, Addo Elephant NP, KNysna, Oudtshoorn, Stellenbosch).

Ik ben een spontane, reislustige jongeman van 41 jaar (zie er jonger uit), die houdt van gezelligheid en avontuur.
Lijkt het je wat om te gaan shark cage diven, te bungy jumpen vanaf de hoogste brug ter wereld, op walvis en/of dolfijnentocht te gaan, pinguins, struisvogel en olifanten te aanschouwen, de tafelberg te beklimmen, te ziplinen/canopy in Tsitsikamma NP, te wandelen en/of te cayakken in Wilderness, en te “Braaien” rond een kampvuur met een biertje of wijntje in de hand, laat dan wat van je horen.

Groetjes Marcel