Hoi allemaal,
Ik vertrek binnenkort naar Zuid-Afrika en ik heb alleen een enkele reis geboekt omdat ik niet weet hoe lang ik zal blijven. Weten jullie of ze hier moeilijk doen met een enkel ticket wanneer je geen visum hebt?
Alvast bedankt!
Hoi allemaal,
Ik vertrek binnenkort naar Zuid-Afrika en ik heb alleen een enkele reis geboekt omdat ik niet weet hoe lang ik zal blijven. Weten jullie of ze hier moeilijk doen met een enkel ticket wanneer je geen visum hebt?
Alvast bedankt!
Hoi, officieel moet je kunnen bewijzen dat je het land weer uitgaat, ofwel met een retour ticket, of een busticket naar een ander land of met een tour die je geboekt hebt.
Soms wordt er naar gevraagd, soms niet. Soms doen ze moeilijk bij aankomst, soms kan de luchtvaartmaatschappij moeilijk doen vooral eer je board.
Enfin, moeilijk te zeggen dus ![]()
Wat Moonrise zegt, kan een probleem opleveren als je vertrekt…
wij hebben bij inkomst van Zuid Afrika, NOOOT de vraag gehad en dus **ook nooit de retoirtickets moeten laten. ** Maar ze kunnen het altijd wel vragen.
Mij is wel n keer bij aankomst in Zuid Afrika gevraagd om t retourticket te tonen
. .Ik was 3 weken daarvoor met n retourtje vanuit Kaapstad naar Amsterdam gevlogen en was dus weer gewoon op de terugweg maar ik moest toch n ticket het land uit kunnen tonen wat ik niet had.Maar ik kon wel aantonen dat mijn motor nog in Zuid Afrika stond waarmee ik terug naar NL wilde rijden. Een uur en diverse telefoontjes met de superieur van de beambte later mocht ik uiteindelijk wel het land in.
Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk
Ik was het vergeten maar mij is inderdaad 1 keer gevraagd naar een retourticket. Ik vloog van Brussel met Ethiopian op een enkel ticket naar Zuid Afrika. Ik moest toen aantonen dat het geen probleem was omdat ik een lange termijn visum had. Ik weet niet wat ze zouden doen als ik dat niet had, maar gevraagd was het wel bij vertrek.
Ons is het eens in Amsterdam gevraagd, wanneer we weer huiswaarts gingen, we antwoorden Nu vliegen we naar huis.