Zonvakantie eind september

Hallo allemaal

Ik (vrouw, 37 jaar) ben van plan in september te gaan genieten van een zonvakantie. Zon, zee, strand, zwembad, terrasje, lekker uit eten, excursie, luieren…Ik denk zelf aan Griekenland of Cyprus en ik kan weg vanaf 15 september voor ±2 weken. Wil het niet te duur maken, appartement of hotel maakt mij niet uit, maar ik ben niet van het koken op vakantie dus gezellig (goedkoop) uit eten gaan vind ik wel zo prettig.

Samen vind ik veel gezelliger dan alleen dus wie heeft er zin in mee te gaan?

Groeten
Chelle

Hoi Chelle,

Ik las je berichtje dat je in sept op vakantie wilt. Ik zit te denken om ook in die periode te gaan en zat al naar Griekenland te kijken:wereld:. Als er maar ZON is! Ik ben 30 jaar, kom uit Rijswijk en wil gewoon relexen, op strand liggen, shoppen, lekker uit eten, beetje cultuur en gewoon gezelligheid en lol hebben.

Mocht je nog niemand hebben gevonden en het leuk vinden en meer info willen over mij, stuur me maar een berichtje.

Gr Joy

Hoi Chelle,

ik kwam hier op de site en zag jou oproepje staan. En om te reageren moest ik mijzelf inschrijven. Dus zo gezegd, zo gedaan :slight_smile: En bij deze dan ook een kleine reactie op een stukje tekst die mij van het begin tot het einde aansprak!

Ik heb zin in een vakantie zoals jij beschreef! Maar voor mij maakt de bestemming alleen niets uit. Als de zon schijnt is het goed :slight_smile: Verder gezellig 2 weken lekker weg uit Nederland!
Ik ben al een aantal keer eerder met mensen op vakantie geweest via een site zoals deze. En elke keer weer kwam er een goeie herinnering bij! Ik heb geen idee hoe je er voor staat qua reacties en of er mannen en vrouwen reageren. Daarom hoor ik graag iets meer van jou wat de stand van zaken is, om het zo maar te zeggen…

Groetjes,

Marcel, een man van 37 uit de buurt van Rotterdam.

Hallo Joy, Marcel,

Bedankt voor jullie berichtjes.
Ik heb inmiddels mijn reis geboekt voor september en ben voorzien van een reismaatje.
Volgende keer zal ik zeker weer gebruik maken van deze site want het werkt wel! Wellicht dus tot horens en succes!

Groeten
Chelle