Ik ben Cymado, jongen van 30 jaar en heb vrij spontaan besloten dat ik rond 10 augustus nog een weekje naar de Zon wil. Maakt me verder niet zo heel veel uit waarheen (Spanje, Griekenland, Portugal, Turkije). Omdat iedereen natuurlijk al plannen heeft of bezet is, probeer ik het hier. Met meerdere mensen gaan lijkt me ook erg gezellig. Als je interesse hebt (man of vrouw, maakt niet zoveel uit, gaat om de gezelligheid), lees ik je berichtje wel.
hey hey, nou mijn ideeen zijn ongeveer wel t zelfde hoor, dus wat dat betreft… wil alleen niet te duur;) dus hopelijk een super mooie last minute… … ik hou wel van luxe en gemak haha maar het zit er niet in dit jaar;)… maar dan kan het nog wel een geslaagde vakantie worden;)…
een prettig weekend alvast;)…
Ben al wel een beetje aan het orienteren;) wat vind jij wel belangrijk aan de locatie?
Hoii!
Ik heb daarnet op een ander onderwerp op dit forum ook gereageerd, ik zie dat jij hier ook wat gepost hebt reisgenoot04. Hoe oud ben jij? man/vrouw? Misschien kunnen we een groepje vormen met de mensen van het andere onderwerp?
Aangezien we allemaal ongeveer hetzelfde willen:) Voor mij maakt leeftijd niet heel veel uit, ik heb gewoon zin in een lastminute naar de zon om lekker te relaxen, zonnen, uitstapjes te maken, lekker te eten enz
Groetjes Marijke
Hoi Marijke ik bem zelf man 36 haha…leeftijd maakt niet uit het gaat om de fun in de vakantie…en bij komen van n druk jaar…zullen we maar vast gaan oriënteren wat mogelijk is dan ? En of t hele groepje mee wil…groetjes
met een groepje gaan lijkt me ook gezellig. Orienteren kan altijd, mijn voorkeur qua moment is de laatste week van augustus, komt dat jullie ook uit? Een weekje naar de zon, zee, relaxen, stappen. Ik ben al op veel plekken geweest, waar orienteren jullie je op? Nou, lees jullie reacties wel, en of de laatste week aug jullie ook uit komt. Groetjes