Mag of kan men zonneolie en muggenmelk gelijktijdig gebruiken?
Hebben beiden nog effect?
Is de combinatie medisch af te raden?
Graag antwoord aub.
Mag of kan men zonneolie en muggenmelk gelijktijdig gebruiken?
Hebben beiden nog effect?
Is de combinatie medisch af te raden?
Graag antwoord aub.
Volgens mij, de veiligste manier om te weten is een bezoek bij je huisarts; hij/zij weet welke stoffen heeft de muggenmelk en welke de zonneolie en hun interreactie. Desnods een info vragen aan een instituut van tropische ziektes…ze zouden ook moeten weten…
Succes !:wereld:
Voordat ik op reis ben gegaan heb ik natuurlijk ook een bezoekje aan de GGD gebracht voor het nodige reis advies.
Het gebruik van zonneolie in combinatie met muggenmelk moet geen problemen opleveren.
Smeer als eerste de zonneolie op. laat dit opdrogen en gebruik dan pas de muggenmelk, anders werkt de muggenmelk niet meer ![]()
Je kunt volgens mij beide gebruiken. Wat yvnnhkstr zegt, eerst zonnemelk, daarna sprayen.
Ik deed dit ook bij mijn laatste reis en ben niet verbrand en weinig gestoken.
Brrrrrr! ik moet geen van de 2 hebben, en zeker geen zonneolie (ik ben vies van de plakende olie; liever creme) en tegen agressieve insecten ofwel gebruik ik lange kledij ofwel wierook (het ruikt geweldig, bovenop) ofwel de plaatselijke “coils” (die kosten een appel en een ei).
Maar niet iedereen doet het zo en elke mens is anders, dus ik respecteer welke keuze dan ook. Laat ons hopen dat alles goed zal verlopen !:zon02: