Hoi,
ik was van plan om zonnebrandcreme mee te nemen voor de trekking in de bergen, maar ik vraag me af of je echt veel er van nodig hebt… het is toch alleen voor je gezicht? dan neem ik minder mee, of raden jullie aan je overal in te smeren?
maaike
Hoi,
ik was van plan om zonnebrandcreme mee te nemen voor de trekking in de bergen, maar ik vraag me af of je echt veel er van nodig hebt… het is toch alleen voor je gezicht? dan neem ik minder mee, of raden jullie aan je overal in te smeren?
maaike
hey maaike,
ik heb geen trekking gemaakt, maar bij Pokhara wel een dag in de stromende regen!! in me t-shirtje rondgewandeld, zelfs toen ben ik nog verbrand! ik weet niet of je normaal snel verbrand maar ik was toch wel verbaasd dat ik een verbrande huid had zonder ook maar een zonnestraal gezien te hebben.
groetjes wendy
je houdt altijd goed bedekken, of met kleding of met zonnebrand creme
overigens is dat daar ook gewoon goed te koop, maar je verbrand ontzettend snel in de bergen, zeker als je eens een shirt uitdoet en met blote armen loopt
neem p20 (factor 20) dit is een zonnemelk, die je 1 uur voordat je, je huid bloodstelt aan de buitenlucht aan moet brengen en vervolgens in je huid trekt. Kijk wel uit met witte kleding, dat spul is geel en geeft af. Het is niet goedkoop maar werkt perfect.