Zonneallergie in australie

Hoi allemaal!
Ik heb een vraag, misschien een beetje een gekke vraag, maar ik dacht misschien zijn hier mensen met dezelfde ervaring die tips hebben.
Toen ik vorig jaar in Australië was (in de zomer), kreeg ik na twee weken ineens allemaal kleine bultjes op mijn voorhoofd. Ik dacht dat mijn acne weer terug was gekomen (heb ik in mijn puberteit last van gehad, nu al jaren niet meer), ik dacht dat dit kwam door de warmte en gebruik van zonnebrand. Ik gebruikte verschillende zonnebrand crèmes en dat maakte allemaal niet uit, het ging maar niet weg. Soms had ik ook bultjes op mijn armen, dacht ook dat dit door de zonnebrand kwam. Maargoed het is uiteindelijk pas na een maand terug te zijn in Nederland weggetrokken. Achteraf dacht ik aan een zonneallergie. Zijn er mensen die dit herkennen? Ik wil eind dit jaar weer terug naar Australië, maar heb natuurlijk geen zin in weer zo’n grindtegel voorhoofd xD Weet iemand wat ik kan doen om het te voorkomen?

Ciao,
Michelle

dat moet je even aan je huisarts vragen. en niet hier!

is het een zonne allergie dan krijg je het zo weer. dus niet meer in de zon. of met een hoed op