Australië april 2017 wie nog?

Ik zal begin april in sydney aankomen de eerste 3 dagen met australianbackpackers om me op gang te helpen met werk , ziekteverzekering enzo … ik zou voor een jaar gaan heb geen concrete plannen wanneer , waar enzovoort … Ik weet wel dat ik zekere wil werken , misschien eens buiten in de natuur eens iets helemaal anders dan hier! Hier zit ik in de kinderzorg! Ik ben 27 dan 28 :slight_smile: van belgie & getrouwd… En nee mijn man is helemaal anders , niet avontuurlijk en blijft dus lekker thuis! Hij steunt mij volledig in mijn plannen om eens iets helemaal anders te gaan doen met mijn leven en mijn wereld wat te laten groeien , nieuwe dingen te ontdekken nieuwe mensen & culturen leren kennen en mezelf te verrijken en nog zoveel meer! Als je in 2017 ook moest reizen naar Australië en je hebt zin om eens af te spreken wat bij te kletste ofzo let me know :slight_smile:

Hoi, na denk wel 4 jaar dacht ik eens weer op dit forum te kijken, omdat ik de laatste tijd toch wel weer erg graag terug naar Australië zou willen. Ik ben er toen 3 maanden geweest en was toen 22 jaar. Nu 4 jaar verder inmiddels 26 dan en getrouwd en geëmigreerd, lijkt het een lastige stap om weer naar Australië te gaan. Ik vond het leuk om te lezen dat je ongeveer in dezelfde leefsituatie & leeftijd zit en de knoop hebt doorgehakt om te gaan! Good for you! :slight_smile: