Zonder reiservaring Zuid-oost Azië

Hallo,

Ik ben van plan om in oktober voor een half jaar te gaan reizen.
Ik heb al wel een aantal landen in mijn hoofd, maar vraag me steeds af
of het wel verstandig is om zonder enige reiservaring meteen naar zuid oost azië te gaan.

Heeft iemand tips of adviezen?

Bij voorbaat dank,

greetz

arjen:wereld:

Hey Arjen,

Ik ben zelf begonnen in Maleisie en Thailand. Ik vind dat deze landen nog vrij westers zijn op bepaalde punten. Doordat het openbaar vervoer goed is, is het makkelijk om te reizen. Verder ben ik ook in Cambodja en Vietnam geweest en ook daar ging alles goed. Ik vind het zeker een aanrader om naar ZO-Azie te gaan. Als je info nodig hebt hoor ik het wel!

Groeten Nienke

Hallo,

Waarom niet er zijn vele backpackers voor je geweest en het is zeer georganiseerd om daar rond te reizen dus maak je geen zorgen. Als je toch ook wat meer westers wil zou je er Australie aan kunnen plakken is ook erg leuk maar wel wat aan de prijs.

gr van Moira

Hoi Arjen,

Ik sluit me geheel aan bij de vorige reacties. Juist Z-O Azië is prima te doen. Wij zijn toen in Thailand begonnen, heerlijk relaxed op een prachtig eiland. Verder naar Loas, Cambodja en Vietnam. Allemaal geen probleem.
De combi met Australië is, zoals eerder genoemd, inderdaad een goede.

Geniet ervan,

Daniëlle

hey,

ok. dat is goed om te horen. Misschien dat ik alleen ga, maar dat is ook wel te doen denk ik. Ik hoop dat ik nog iemand vind om de reis mee te kunnen starten. wie weet.

Greetz

arjen

heyhey, indien je een coole reis wilt boeken, of een deel van je reis check dan eens www.xtreme-gap.com. Duiken, onderwatervideografie, Muya Thai Kickboxen en andere activiteiten inclusief accommodatie zijn hier te boeken.

Xtreme Gap

Hej Arjen,

Ik wil rond oktober/november ook richting Azie gaan voor een half jaar. De volgende landen heb ik in mijn gedachte, Laos, Cambodja, Vietnam, Thailand maar alles kan nog veranderen.
Mij lijkt het ook leuk om de reis met iemand te starten, stuur mij anders ff een mailtje: [EMAIL=“Mathijsbaron@hotmail.com”]Mathijsbaron@hotmail.com

greets

hey mathijs ook voor jou… Wil je wat gaafs doen op het leukste eiland van Thailand, check dan www.xtreme-gap.com. is trouwens goed om mee te beginnen Thailand, daar kom je in de relaxte mood en leer je wat meer over Azie. Het is minder heftig dan de andere landen die je noemt. Al zijn deze zeker niet minder gaaf!