Zondag Naar Cuba?

Heeft iemand i nformatie over de orkaan die momenteel over Cuba heen trekt??
Ik hoop voor de lokale bevolking dat de schade mee valt.
We vertrekken as zondag naar Holguin, als de vlucht en reis niet geannuleerd wordt.
Wie heeft informatie???

Hallo,

Ik kom nét terug, maar heb van de storm nog niets gemerkt. Ik heb wel gehoord dat ie westelijk van Santiago het land binnen gekomen is en dat hij naar verwachting midden over Habana trekt. Het schijnt dat alle verloven zijn ingetrokken en dat gedurende de storm het openbaar vervoer op zijn gat ligt. Ik denk dat jullie er op zondag niet zo veel meer van zullen merken.
Ik heb nog een vraag: Gaan jullie naar Santiago en zouden jullie een klein pakje (Foto’s en brief) voor m’n vriendin mee kunnen nemen?
Groet!
Basil

Hallo,

Op grond van de laatste gegevens vermoed ik dat zondag het weer weer redelijk normaal is op Cuba.
Zoals het er nu naar uitziet is de storm /hurricane vooral vrijdagavond en zaterdag actief boven (bijna geheel) Cuba:
vooral in de provincies LA
HABANA…CIUDAD DE LA HABANA…MATANZAS…VILLA CLARA…
CIENFUEGOS…SANCTI SPIRITUS…CIEGO DE AVILA…CAMAGUEY…LAS
TUNAS…GRANMA…SANTIAGO DE CUBA…HOLGUIN AND GUANTANAMO krijgen er waarschijnlijk zeer zwaar mee te maken.
Zaterdagavond/zondag krijgt Florida er van langs.

Laten we hopen dat de schade mee valt en alhoewel regen op Cuba hard nodig en welkom is, moet er nu niet al te veel in één klap vallen en daar ziet het helaas in genoemde provincies wel naar uit.

Het laatste nieuws over de hurricane kan men vinden op:

http://dutch.wunderground.com/tropical/tra…00504_5day.html