De meeste van mijn vrienden zijn koppels en indien ze geen koppel zijn hebben ze geen zin om een reis te maken omwille van het budget want mijn vriendenkring bestaat grotendeels uit studenten. :unsure:
Ikzelf ben ook student maar wens uit te geven tot 400Eur voor een goede mooie zon en strandvakantie.
Iemand zin om mee te gaan of ideëen voor groepsvakanties met aangename prijzen…
Ikzelf ben 20 en zoek mensen van rond mijn leeftijd…
[FONT=Arial][SIZE=7][COLOR=blue]
Hoi Melina,
zelf zit ik ook met hetzelfde probleem. Ik ben in juni op vakantie geweest naar Turkije (Kusadasi) en het was echt te gek. Nu wil ik nog een keer, maar ik kan niemand vinden die zin heeft om mee te gaan. De meeste vriendinnen hebben een vriend en gaan daar dus mee op vakantie of ze hebben geen geld. Zoek dus ook nog een reisgenootje tussen de 20 en 24 jaar.
Hoi Melina, ik reageer ook maar eventjes. Wil eigenlijk ook nog wel weg maar voor niet teveel. Als je iets leuk hebt gevonden, dan hoor ik het graag. Groeten student van 21 jaar
Hallo, euhm, nee heb nog niets… wel al verschillende mooie bestemmingen voor mooi prijzen, via travelprice en dergelijke gevonden… maar nog geen gezelschap…
Toevallig van belgië? Je mag me ook mailen op quartiermelina@hotmail.com als je niet onmiddellijk reactie krijgt via deze site … want ben veeeeel aanwezig op mijn hotmail…
Hallo
Goeieavond, zon zee en strand is wel aan mij besteed daar ik in de zomer met groepen ga zeilen , vooral in griekenland en turkije.
Ik charter een zeiljacht en de rest we zien wel
Ben schipper voor een belgische firma .
Tot later misschien
Marc 37 jaar