zon-zee-cultuur-genieten in september

Ik man van 59 jaar (dit alleen in cijfers en niet in doen en laten) ben op zoek naar een gezellige vrouw om samen in September de zon op te zoeken. Bestemming kan van alles zijn. Bedoeling is, heerlijk aan het strand/zwembad te vertoeven en iets van cultuur/plaatsen en evt. excursies te ondernemen. "s Avonds op zoek naar een leuk terrasje om iets te eten/drinken.
Dames het gaat mij om de gezelligheid en nergens anders om!

Hi Stoof, ik ben 59 (in cijfers en niet in doen en laten :slight_smile: en zoek nog een reisbestemming en reisgenoot voor bijvoorbeeld een wandel- of zeilvakantie in oktober. Andere opties zijn ook mogelijk. Zin om te onderzoeken of we tot overeenstemming kunnen komen?

Jammer Wendy dat je na dit bericht niets meer van je laat horen.

Beste Stoof, ik had niet meteen een antwoord klaar en heb me ook laten afleiden door andere bezigheden.
September lukt helaas niet door werk en andere afspraken.
Ik wil wel een gooi doen, maar vraag blijft natuurlijk of onze ideeën/gevoel over vakantie passen.
Gokje: Turkije Dalyan

Vrgrt. Wendy

hoi Wendy,
Jammer Oktober gaat voor mij niet lukken zover het er nu uit ziet.
maar mocht het anders worden geef ik wel een gil, mocht jij tenminste ook nog niet voorzien zijn,
gr Cok

Vind ik een goed plan. Hoop dat je voor september een leuke reisgenoot vindt. Alvast een goede vakantie en wie weet komt er nog een gil. Vrgrt. Wendy