Hoi
Ik ben op zoek naar een vrouwelijke (niet lesbische) reisgenoot die hetzelfde zoekt als ik en dezelfde interesses heeft.
Ik wil graag deze zomer 2 weekjes naar de zon. En daar afgewisseld genieten van zon en zee en strand en uitstapjes.
Ik hou niet van georganiseerde excursies maar zoek dingen het liefst zelf uit, tenzij het niet mogelijk is.
Verder hou ik niet van stappen, disco’s en bars zijn niets voor mij en ben momenteel ook niet geïnteresseerd in vakantieliefdes, dus ik zoek het liefst een reisgenoot die er niet de eerste dag op uit trekt om op mannenjacht te gaan.
Ik ben zelf rustig, hou veel van fotograferen en voornamelijk stadjes of leuke dingen te zien. De ene dag bv een excursie of uitstapje, de andere dag lekker relaxen, genieten van zon zee strand. Een hele dag aan het zwembad of strand liggen is niet echt mijn ding. Maar vind het wel leuk om ook wat te genieten aan zee.
Qua bestemming, liefst niet te toeristisch (Lloret, Salou, Torremolinos enzo niet). Noord-Oosten Spaanse costa’s hebben niet echt mijn voorkeur. Portugal ben ik al eens geweest en is me goed bevallen. Italie, Kroatie lijkt mij ook wel wat. Of als jij ideetjes hebt
Qua accomodatie is een appartement goed (kan je zelf eens wat te eten klaarmaken), of anders hotel met halfpension of iets dergelijks.
Ben overigens ook niet zo’n ‘eter’ vandaar dat appartement bv mij wel wat lijkt, of hotel met buffet. Luxe uit eten is niet echt mijn ding, maar pizza, pasta of iets dergelijks hou ik wel weer van.
Qua reistijd, denk het handigst eind juni/begin juli. Ik ben zelf 35. Leeftijd is niet zo heel belangrijk. Liefst dus een vrouw omdat ik de kamer niet met een jongen wil delen.
Qua vervoer. Trein, Bus, eventueel vliegtuig. Geen idee of er iemand is die toevallig net hetzelfde idee heeft. Zoja, hoor ik het wel.