Zon, Zee, strand en sightseeing

Iemand hier interesse om ergens heen te gaan waar de zon schijnt?
Zoek een mooi strand, maar ook een leuke omgeving om wat te kunnen zien.
Combinatie dus van dagje strand, dagje sightseeing. Ik hou er niet van om de hele vakantie alleen aan het zwembad/strand te liggen, maar wil wel wat van de omgeving zien.

Heb diverse sites bekeken met prijzen, maar baal nogal van de te dure prijzen als je alleen gaat. En ik ben ook liever met iemand op reis.

Voorkeur is 2 weken, maar kan ook 1 week zijn.
Wat mij aanspreekt, Portugal (streek rond Lissabon of Algarve), misschien Balearen of misschien wat verder weg?

Griekenland en Turkije spreken me niet aan. En plaatsen aan de spaanse costa’s heb ik al te vaak gezien.

Maar eerst zien of iemand interesse heeft.
Ben 32 jaar oud, kom uit Limburg en ik zoek het liefst een vrouwelijke reisgenoot (niet lesbisch) waar ik de kamer mee kan delen, want anders betaal je nog het dubbele.

Verder hou ik veel van sightseeing dus, dagje strand ook lekker, s avonds wat wandelen of iets drinken. Ben geen liefhebber tot midden in de nacht stappen en disco’s etc. Accomodatie appartement (zelf iets klaarmaken om te eten) of hotel met Halfpension ofzo. Hoeft geen luxe te zijn.

Stuur me een PM als je interesse hebt. Liefst wel iemand met dezelfde interesses ongeveer. Vertrek Periode zo snel mogelijk :zon02: