September, zon, zee, strand of actief

Hi,

Ik zoek een reisgenoot (m/v) van rond de 28 jaar. Ik heb vanaf 15/9 vakantie voor 3 weken. In die 3 weken wil ik graag minimaal 1 week, maximaal 2 weken weg. Het liefst een leuke strandbestemming waar ik nog niet ben geweest bv Mallorca, Ibiza, Canarische Eilanden, maar ik ben ook in voor Griekenland, Portugal, Italie of buiten Europa. Ik ga het liefst een keer lekker relaxen (dat doe ik nooit) op het strand of bij het zwembad af en toe een stad bezoeken of een excursie doen. Lekker uit eten, op een terras zitten en uitgaan (hoeft niet elke avond).

Hai Marcella,

Ik ben ook op zoek naar een reisgenootje.
Ik zat zelf te denken aan een cruise naar Portugal en Spanje. Die reis is zo’n 1000 euro, daar komen dan bijv nog excursies en dergelijke bij.

Maar sta eigenlijk voor een hoop open, zolang er maar wat zon is :vak02:

Hoi Marcella,

Goed dat je lekker wil relaxen met een zonvakantie. Ik zoek nog een reisgenootje voor portugal of italie in de laatste 2 weken van september. Sinds oktober ben ik niet echt weg geweest en zou graag voornamelijk strand willen afwisselen met wat actiefs. Wederzijdse interesse en openheid vind ik belangrijk om samen een vakantie te vieren. Ik ben wel wat ouder dan 28 (42) maar hoeft voor mij geen bezwaar te zijn.

groetjes Robert

Hoi Marcella,

Ik heb net een vakantie naar kos geboekt, alleen vertrek ik op 11 september voor 10 dagen. Misschien lijkt jou dat ook leuk? Kunnen we tenminste een aantal dagen samen vakantie vieren. Het relaxen is ook mijn bedoeling, maar een beetje actief zijn hoort er voor mij wel een beetje bij hoor.

Als het jou toch ook iets lijkt zie ik graag een reactie terug.

Groeten Erik

Hoi allemaal,

Ik zoek geen reisgenoot meer. Bedankt voor jullie interesse!
En allemaal een fijne vakantie!