Ik ben een vrouw van 24, verpleegkundige en ben van 6 okt tot en met 16 okt vrij!
Graag zou ik in die periode naar de zon willen! Waar maakt niet veel uit maar waarschijnlijk wordt het voor zo een korte duur wel europa.?
Ik ben zelf niet het type die dagenlang op t strand zal liggen of iedere dag tot in de late uurtjes wil stappen. Af en toe is niet erg maar wil ook wel wat van t land zien…
Ik kijk uit naar jullie reacties en wie weet kunnen we volgende week samen op zoek gaan naar een leuke reis!
Ik heb een beetje gesurfd op het net en ik zit nog te twijfelen tussen twee landen. Italie of Portugal!
Bij Italie denk ik meer aan het midden, dus Rome etc., vliegticket is misschien iets van 150 euro en accomodatie 10 euro pppn.
En bij Portugal denk ik ook meer aan het midden, zuiden en Madeira! (Lissabon, Algarve, Funchal). Vliegticket is waarschijnlijk 160 euro en accomodatie ook 10 euro pppn. (hostel!)
Uiteraard van tevoren het weer daar even bekijken!
hey , ik ben ook aan het plannen voor italie te doen! vooral rondtrekken om zoveel mogelijk van de cultuur en natuur te kunnen genieten.
ben niet echt een hotelzitter.
ik heb nog 10verlof dagen die ik kan nemen voor ff vakantie
ben zelf al in rome geweest ,en is zeker aan te raden .
en zeker tof om nog eens te doen .
je kan in italie enorm veel met de trein van plaats naar plaats gaan
Ik ben een vrouw,44,uit Amsterdam,ik ga van 2okt. tm 23 okt.
naar Marmaris,misschien wil je ook wel daarheen?
Ik hou v. excursies ,boottrips,strand,shoppen en humor!
Liefst ga ik met een groepje dus leeftijd is dan minder
belangrijk!