Hoi forumgebruikers. Ik ben Marije, 22 jaar oud en bijna afgestudeerd MBB-er. Over twee weken ontvang ik mijn diploma medische beeldvorming en bestralingstechnieken. Ik begin daarna meteen aan een fulltime baan in het ziekenhuis. Ondanks dat ik al drie maanden (jan tot april) stage heb gelopen in Portugal, ben ik ook toe aan een zomervakantie
De eerste twee weken van augustus heb ik vrij. Nu wil ik erg graag een week, 10 dagen of iets in die buurt even lekker naar de zon. Portugal, Spanje, Griekenland, Bulgarije, Turkije, in principe alles prima als de zon maar schijnt. :zon02:
Nu heeft helaas niemand in mijn vriendenkring in die periode vakantie(plannen) dus ben ik opzoek naar een gezellig reismaatje; ook een dame van rond de 22 die ook dezelfde wensen heeft.
Ik houd onzettend van lekker luieren maar vind het ook leuk om een paar dagen wat sight seeing te doen. Uitgaan vind ik ook erg leuk maar is geen must.
Ik ben voor bijna alles in: Een strand vakantie (boek mee en gaan met die banaan), stedentrips (Porto,Barcalona,Rome noem t op), uitgaansvakantie (behalve oh oh cherso en ibiza).
Hoi Marije,
Ik ben Anita 23 jaar en woon in (N-H), het lijkt me erg leuk om samen richting de zon te gaan en lekker te genieten van het weer en de omgeving!
Ik ben ook de eerste 2 weken vrij van augustus dus dat komt goed uit!
Mijn vriendinnen gaan met hun vriendje op vakantie of hebben een andere periode vrij dan ik daarom ben ik op zoek naar iemand met wie ik vakantie kan vieren!
Mij maakt het niet zoveel uit waar we heen gaan, als je maar kan genieten van de zon/zee/strand! Ik vind het heerlijk om te relaxen maar ben ook altijd in voor een excursie/activititeit!
Ik ben een echt gezelligheidsmens!
Mail me als je nog steeds interesse hebt!
sosie77@hotmail.com
Hoop wat van je te horen!
Groetjes Anita.
Ik wil graag met het vliegtuig weg. Mijn budget is tot 700 euro. Maar hoe goedkoper hoe beter. Vorig jaar 15 dagen Turkije voor 500 weg geweest dus minder lang voor dezelfde prijs/goedkoper moet mogelijk zijn ergens. Ik wil wel graag in een appartement of hotel. Geen tentje voor mij!
Hoi Marije,
ik ben Nathalie, 19 jaar uit Z-H (ben niet rond de 22 jaar, maar wordt 20 over 3 maanden en heb een aantal vriendinnen die een paar jaar ouder zijn).
Ik ben ook op zoek naar een vakantie maatje om in augustus mee op een zonvakantie te gaan. Een vakantie als deze:
Of iets totaal anders, als het er maar lekker zonig is en je er lekker kan relaxen met een mooi uitzicht.
Dus als jij zin hebt om met mij lekker naar de zon te vliegen in augustus, stuur me dan een berichtje of mail naar nathaliee91@live.nl en dan boeken we deze vakantie of iets dergelijks.
Edit: Prive berichtje van gemaakt
Hey Marije,
sorry voor de late reactie, dacht dat ik diezelfde dag nog een prive bericht terug gestuurd had maar blijkbaar lukt dat niet, dus doe ik het zo.
Mijn ideale vakantie is een zonvakantie van ongeveer een week en wil net als jij gewoon relaxen aan het zwembad of op het strand met een boek erbij. Misschien wel een dagje shoppen als er winkels in de buurt zijn. En na een dagje relaxen inderdaad op zoek naar een leuke club voor een cocktail.
Volgens mij hebben we helemaal hetzelfde idee over de ideale vakantie. De vakantie naar Cyprus kan nu sowieso niet meer omdat de actie verlopen is maar wat mij betreft kunnen we op zoek naar een andere leuke last minute.
Hebben jullie al pannen? Ik zou ook wel graag meewillen! Ben 22 jaar trouwens en kom uit Gelderland. Heb ook de eerste 2 weken van augustus vrij.
Hoi marije,
Van 5 augustus tot 11 augustus zeilen we van Porto naar Vigo via de Islas Cies. We zeilen in dagtochten omhoog, het zeiljacht de Cherokee is comfortabel en zeewaardig en er professionele bemanning aanboord, zeilervaring heb je dus niet nodig, maar het is wel een actieve (en relaxte) vakantie. Normaal kost deze zeilreis 450,- + 180,- boordkas, maar als jongere krijg je 12% korting. meer info over mede passagiers op onze website:
Misschien vind je het leuk om mee te zeilen.
mvg,
Jouke Lemmers
Offshore Yacht Charter