Hoi.
Welke reislustige vrolijk meid tussen 26 en 30 jaar wil mee een paar dagen naar de zon in augustus?
Ik ben dit jaar maar weer eens met een opleiding begonnen en heb hem bijna afgerond. Het was een druk jaar en heb daardoor behoefte om er even tussen uit te gaan. Maar zoals bij velen zijn ook al mijn vrienden gesetteld.
Het lijkt me dan ook leuk om via deze site een reismaatje te vinden die samen met mij naar de zon wil.
Ik ben alleen wel beperkt in wanneer ik weg kan. Ik zou donderdag 16 of vrijdag 17 augustus weg kunnen maar wil donderdag de 23ste weer naar huis.
Waar zou ik heen willen?
Het allerliefste ver weg, maar aangezien ik maar een week weg kan dus maar gewoon in Europa. Ergens in Spanje, portugal of Griekenland ofzo. Waar de zon lekker schijnt en je heerlijk op het strand kan relaxen maar ondertussen ook wat van de buurt/eiland kan zien. Wel in een hotel dichtbij het strand, centrum.
Ik hou van dagen relaxen maar ook excursies, daar naast heerlijk op het terras een cocktail of wijntje drinken. Eventueel een kroeg op zoeken.
Dus beetje van alles wat.
Iets over mezelf.
Ik ben 29 jaar en woon in Zwollywood.
Werk met kinderen en doe dit jr weer een opleiding, Pedagogisch werker niveau 4 kinderopvang naast mijn gewone werk.
Kreeg een aantal jaar geleden een virus waar ik nog steeds veel last van heb, en ook blijf houden ben ik bang. Misschien kennen jullie dit virus wel: het…
reisvirus. Let wel op, dit is een besmettelijk virus. Ik heb hem opgelopen 10 jaar geleden toen ik in Zuid-Afrika was.
Spreekt dit je aan dan hoor ik heel graag van je.