Reisgenootje voor juli/augustus 2015

Hallo daar,
Ik ben een vlotte mama met een uk van 6. We zoeken een reisgenoot om nog even een weekje weg te kunnen.
Het liefst ga ik naar Portugal of Italië, aan het strand. Het lijkt me leuk eens een autovakantie te doen.
In dat geval is het fijn als de reisgenoot ook goed kan rijden en licht bepakt is want mijn auto is niet supergroot.
We kunnen samen een villa huren of gewoon elk een eigen hotelkamer als dat nog lukt.
Als het een vliegvakantie wordt , is het misschien leuk een auto te huren en uitjes te doen.
Ik houd van zee, cultuur, sportief en een uitje.

Hallo ik ben alleenstaand (65) en reislustig. Door omstandigheden zijn er mensen om mij heen weggevallen en zou graag met iemand samen willen reizen. Ik kan in ieder geval autorijden heb vaak naar Frankrijk en Spanje gereden. Portugal is nieuw voor mij heb van mensen om mij heen gehoord dat de mensen erg aardig zijn. Italië heb ik alleen een dag gezien vanaf Zwitserland een keer de grens over. Beide landen lijken mij aantrekkelijk. Zelf heb ik 2 kinderen 2 kleinkinderen en inmiddels ook een achterkleinkind van bijna 2 jaar dus niet onbekend in het omgaan met kinderen. Hoor graag wat van je

Hey,

Ik heb nog een week vakantie en ben van plan zondag of maandag een camping aan het Comomeer te zoeken. Gaan jullie mee? Met meer is leuker dan alleen ;-). Villa of hotel gaat je niet meer lukken dus ik heb de tent al klaarliggen.

Groetjes