Ik heb van 27 september tm ong 15 oktober (evt nog iets langer) (overigens: ook 4-17 september) nog geen plannen en het lijkt me lekker om ergens in die periode richting de zon te gaan. Nu lijkt het mij altijd veel leuker om met z’n tweeën te gaan dan alleen. Waarheen maakt niet zo heel veel uit, als het maar lekker weer is… Ik ben zelf nog nooit in dat gebied geweest, maar bv Curacao lijkt me ook leuk om eens heen te gaan. Maar voor andere ideeën sta ik ook zeker open!! Brazilië lijkt me ook erg leuk, maar ik moet rond 26 oktober wel echt weer terug zijn ivm studie, dus dat is wel vrij kort misschien. Maar ook een land als Turkije ben ik zeker voor in. En een week of drie weken maakt me ook niet zoveel uit (beetje afhankelijk van locatie wel)
Ik ben zelf overigens een vrouw, 22 en vanwege een rustig jaar qua studie dus tijd om er even tussenuit te gaan. Mocht je interesse hebben, laat dan vooral een berichtje achter en we’ll see!
Hoi sushine92,
ik ben Rosalie en 23 jaar (4 oktober 24) .Ik zie je oproep staan en dacht ik reageer gelijk. Ik ben dit jaar nog niet op vakantie geweest wat wel in de planning zat. 27 28 en 29 sept ga ik in Nederland op vakantie . Zou ik misschien je email adres mogen ? dat vind ik persoonlijk wat handiger. Mvg Rosalie