ZON! Juli of augustus 2014

Hoihoi:zon02:,

Het is weer bijna zomervakantie en ik ben als altijd weer hard toe aan wat zon! Vriendinnetjes van mij kunnen allemaal maximaal een weekendje weg, dus ik dacht probeer het op deze manier. Ik ben zelf 21 jaar en nog bezig met m’n studie. Oh en vrouw trouwens, misschien ook wel handig te vermelden!

Wat mij persoonlijk leuk lijkt is om overdag lekker in de zon te liggen, aan het zwembad of aan het strand (vind beiden prima, al moet ik zeggen dat ik zwembad ook altijd wel heeeeel lekker vind!). ‘s avonds lekker uit eten en ergens een drankje en dansje doen ofzo.
Ennnnn wat ik altijd heerlijk vind is om een dagje een boottocht te doen! :slight_smile:
Excursie of later op de dag wat winkeltjes kijken is ook altijd goed.
Lijkt dit je wat, laat dan vooral ook weten wat jou leuk lijkt.

Als je ideeën voor een locatie hebt, laat het vooral weten. Zelf vind ik Turkije een heerlijk land, maar Kroatië of Egypte ofzo lijken me ook wel leuk en vast nog veel meer landen! Ik heb in juli en augustus vakantie, dus ergens in die periode.

Als je ‘t leuk vind klinken, reageer vooral! Ik ben heel benieuwd!

Groetjes!

Hello sunshine!!

Klinkt erg leuk wat je schrijft, en ik zit een beetje in dezelfde situatie. Bij het lezen kwamen een paar vraagjes.

Hoelang wilde je ongeveer gaan ? En wilde je naar één plek om te bezoeken of lijkt het je leuk een geheel land te ontdekken, meerdere kustplaatsen zegmaar?
Ik hoor graag van je!
Groet,
Nathan

Hoi!
Het is misschien niet helemaal waar jij naar op zoek bent, maar misschien lijkt het je wel heel leuk en ben je nog niet op het idee gekomen!

Maar ik ga in augustus (8-17) op surfvakantie naar Frankrijk! Dus dat is ook zon, zee, op het strand liggen,
maar ook surfen!! Het lijkt mij in ieder geval super leuk maar omdat een vriendin overwacht niet meer mee
gaat en de rest al heeft geboekt ben ik op zoek naar iemand anders!

Ik ben zelf 19 jaar (20 in septmber). Ik hoor graag van je of dit ook iets is wat jou leuk lijkt! (:
Groetjes Eva