Ik ben Diane, 22 jaar jong! Deze zomer heb ik niemand om mee op vakantie te gaan Ik heb wel zin om op vakantie te gaan, maar niet alleen! (heb 2 jaar alleen in oostenrijk gewoont, en wil nu wel iets met iemand samen doen)!!!
Het gaat om de periode augustus. Mij maakt het niet uit waarheen!
Ik heb helaas niet zo’n heel hoog budget maar dat maakt nie uit! We vinden wel wat!
Ik hou erg van feestjes, maar ook doe ik graag excursies en andere active dingen! Luieren op het strand vind ik ook best! :zon02:
Lijkt het je wat??? Laat het me weten!!
stuur me dan een mailtje naar : [EMAIL=“diane_mooijman@hotmail.com”]diane_mooijman@hotmail.com
of laat hier maar wat achter!
Tot snel!
X
enneh surfen in Frankrijk iets voor je?!
Ik zoek ook een reisgenoot… (zie bericht veel eerder onder SNDR) voor de zomermaand…
en ik zou zo graag leren surfen…
ik hoor je wel?!
liefs
wij zijn Bart (23) en Dorine (20) en gaan in mei/juni beginnen aan een rondreis doorheen europa (voor minstens 6 maanden) en zoeken nog mensen / een koppel etc. om ons te vergezellen.
wij hebben zelf een nostalgisch VW minibusje dat ingericht is als camper.
het zou tof zijn om samen met enkele leeftijdsgenoten (tss 18 - 35) te vertrekken die eventueel zelf ook over een busje/caravan beschikken.
liefst zouden we met Frankrijk beginnen, ook omdat ik (bart) op mezelf aan het leren surfen ben en dit de ideale kans is om me daarin te verdiepen.
ben je zelf avontuurlijk, trek je je plan en hou je van reizen?
ben je de dagelijkse sleur even beu en wil je van je leven eerst nog wat genieten zolang je nog jong bent?
we weten dat dit een grote stap is maar grote stappen zijn er om te maken nu je nog kan!
pas je in dit profiel en wil je ons graag contacteren? treuzel niet want het is nog maar 2 maanden…
Waar hou je van om te doen? Ik vind het altijd wel lekker om een gecombineerde vakantie te hebben naar het strand maar ook zeker wat zien van de omgeving. Welk land heeft nu je voorkeur? Ik zou graag naar Amerika willen en dan met name de westkust zoals miami maar ook dat kan je natuurlijk weer combineren met een ander stukje amerika.
Ik zag je oproep staan.
Ik heb ieder jaar hetzelfde probleem, wie word mijn reisgenoot!
Het lijkt mij dus ontzettend leuk om eens te contacten over de mogelijkheden.
Dit kan via de e-mail [EMAIL=“janettapeters@hotmail.com”]janettapeters@hotmail.com of via mobiel 0628662865.
Hey Diana,
Ik heb net ook een berichtje geplaatst: studenten gezocht voor juli/augustus 2008. Ik ben wel benieuwd of je al verdere plannen hebt. Laa het maar weten.
Groetjes! Mariëtte