ik ben een meisje van 13 jaar en ik ga deze zomervakantie naar Amarin resort ( appartementen en camping) in Kroatie. :zon02:
Nu ga ik samen met mijn stiefbroertje (ook 13) maar we willen graag weten of daar iets leuks te doen is voor jongeren en of er ook veel jongeren zijn rond Augustus ,
ik hoop dat er iemand van jullie hier iets van weet of toenvallig ook rond die tijd naar Kroatie gaat met kinderen van een beetje onze leeftijd…
Hoi Dyonne,welkom op wereldwijzer!
Resort Amarin ligt in een ruim bemeten gebied verscholen in de overvloedige mediterrane vegetatie. Vanaf zijn prachtige witte kiezelstranden heb je uitzicht op het stadscentrum van het naburige Rovinj. Amarin biedt aangenaam ingerichte appartementen en kamers van diverse soorten. Het resort valt op door zijn grote hoeveelheid aan sport- en amusementsfaciliteiten en de kwalitatieve mogelijkheden van het restaurant
Ook vind je in dit resort,zwembaden en een Speeltuin voor kinderen!
Je kan daar ook fietsen huren om de omgeving te verkennen Dyonne !
Ook in de buurt van het resort kan je de haven van Rovinj bezoeken is op zich niet zo heel bijzonder, maar u heeft er een prachtig uitzicht op de stad en vooral in de zomermaanden is het er zeer gezellig vertoeven. Vergeet zeker niet om een foto te maken vanuit de haven naar de binnenstad toe, want dan heeft u meteen een prachtige foto van de Sint-Eufemiakerk!
Het amfitheater van Pula gelegen op een afstand van zo’n 42 kilometer van Rovinj,je vind daar aantal belangrijke overblijfselen uit de Romeinse tijd.
Indien je nog vragen hebt Dyonne dan kan je altijd terecht op hetKroatieforum hier op wereldwijzer!
Nog een prettige vakantie toegewenst,Dyonne.
Hieronder nog een foto van het resort!