kroatie

hoi
ik ga elk jaar naar kroatie, naar ROVINJ, de camping heet VALALTA. het is daar heel erg vet, en er is om de avond een disco, echt een aanrader. Alleen wat er duur is in kroatie is vlees enzo, voor de rest is alles wel net zo als in nederland, k hoop je daar in 2003 te zien. xxx jeanet

Beste Jeanet,

Die camping waar je heen gaat is dat tof. Wij zijn op zoek naar een camping daar. Is in het dorp ook een beetje feest en is er veel jeugd daar. Veel te zien of niet.

Groet.

Het dorpje is ook leuk, er is elke dag een markt (kleding en souvenirs etc.) en er zijn hele mooie restaurants bij het water. Als je/u verder nog vraagjes heeft mail ze gerust! groetjes!!!

oja, wat ik nog vergeten was, dr is heel veel jeugd daarzo, bij ons op de camping dan. Ik heb dr altijd de grootste lol!

Hey Jeanet,
Naar Kroatie gaan staat bij mij al drie jaar in de planning, maar is er nooit van gekomen. Ik wil er dit jaar gaan werken in zomer. Kun je mij meer vertellen of heb je contacten daaro?
Groet FAlco

hi,

Rovinj is echt top, ben er vorig jaar op vakantie geweest, op camping Porton Buondi (hopen dat ik het goed schrijf!) als je wil werken op een camping in rovinj kan je even kijken op www.vacansoleil.nl.

Veel succes en rovinj is echt een aanrader,
Groetjes

Als jullie naar Kroatie gaan, hoe rijden jullie dan en waar overnachten jullie onderweg, b&b of zo? wij gaan in augstus naar slovenie en kroatie.
dbv.

Het beste is niet overnachten. Je rijdt het beste door om 16-17 uur zodat je 's nachts door Oostenrijk gaat. Dit is het beste daar in de zomer er lange wachttijden kunnen zijn aan de tunnels en aan de grens.
of via Frankfurten Nurnberg naar Munchen of via Stuttgard naar Munchen-Salzburg-Villach-Ljublijana
En dan rijdt je verder afhankelijk naar waar je naartoe wil in Kroatie.