Zomerbaantje Parijs

Hallo allemaal,

Ik ben erg vroeg, maar zit er over te denken aankomende zomer naar Parijs te gaan. Ik zou hier graag een aantal weken willen werken en zo ook de Franse taal wat meer eigen maken :slight_smile:

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben, of toevallig connecties hebben in deze richting? Ik ben trouwens 17 jaar, tegen die tijd 18, en heb geen specifieke voorkeur wat betreft de werkzaamheden…

Mocht je ook plannen hebben, reageer dan even, wie weet kunnen we wat ideeen uitwisselen!

groetjes, Naline

Misschien is au pair iets?? Dat heeft een vriendin een jaar lang gedaan. Ik weet alleen niet via welke organisatie.

Ja au-pair lijkt me wel leuk, alleen dat kan je niet alleen voor de zomervakantie doen. Meestal is dat voor een periode van minimaal 6 maanden.

maar thnx voor je reactie in ieder geval :slight_smile:

kijk eens op http://www.petitsef.com

Hoi hoi

Je kan gewoon als aupair aan de slag voor de zomervakantie, dit heet zomer aupair, je gaat dan ook mee met het gezin op vakantie in veel gevallen. Kijk maar is op;
www.travelactive.nl
www.activity.aupair.nl
Hier vind je alle informatie

Groetjes Marieke

dankjewel voor je reactie! Ik had deze sites al een keer bezocht, en voor zover ik heb begrepen moet je ook als zomer au-pair minimaal 3 maanden beschikbaar zijn…

Hoi Naline.

Misschien is vakantiewerk bij Disneyland Parijs wat voor je. Vragen ze ook vaak jonge mensen voor vakantiewerk. Kijk anders even op hun website!

Groetjes Roanna

Hoi Roanna!

Wat een goed idee, lijkt me hardstikke leuk om te doen! Ik ga meteen kijken, dankjewel!!

groetjes, naline

Hai Naline.

Mocht er nu niet veel opstaan, doe dan gewoon een open sollicitatie. Het liefst in het engels en zet daar je opleiding en eventueel waar je voorkeur naar uitgaat, bij.

Soms adverteerd Disney-Parijs zelf hier in de Telegraaf voor het aankomend seizoen, dus als ik wat zie, zal ik het ook nog even hier vermelden.

Groetjes. :wink:

HĂ© super bedankt zeg! Ik zie het helemaal zitten!

…;;

heey
ik ben ook zo’n beetje op zoek na een baantje in frankrijk
miss zou het leuk zijn om samen te gaan…
als je geintereseerd bent kunnen we wel ff praten
ben nu ook 17 en tegen de zomervakantie 18
[EMAIL=“bram89@hotmail.com”]bram89@hotmail.com

groetjes