Hoi!
Zijn er nog meer mensen die vanaf September ongeveer naar Parijs vertrekken als au pair?
Lijkt me gezellig om in contact te komen!
Hoi,
Ik vind het fijn jouw bericht tegen te komen. Ik ben benaderd door een familie in den haag. Ze verhuizen naar parijs in augustus en willen mij als au pair. Ik weet niet wat ik moet doen, ja zeggen, of studeren in rotterdam. Ik twijfel nog heel erg, omdat ik niemand ken in parijs en ik vind het ook wel eng.Ik heb de mensen en de kindjes wel ontmoet. Ik had met de kindjes zeker een klik, en de ouders kon ik ook wel mee lachen, maar het blijft toch eng. Maar aan de andere kant, ben ik ook helemaal niet zeker van mijn studie die ik dan waarschijnlijk zal gaan doen. Ik ben mijn leven hier gewend met mijn vriendinnen, school, werken, uitgaan. Hoe ben jij tot dit besluit gekomen? Hoe kijk jij er nu tegen aan? Wat zijn jouw plannen?
liefs
Hallo!
Ik zit ook als au pair in Parijs. Ben afgelopen zondag aangekomen en tot nu toe bevalt het fantastisch! Ben benieuwd hoe de komende tijd eruit gaat zien!
Op het moment probeer ik vooral heel veel frans te praten, maar lijkt me ook leuk om eens wat landgenoten te ontmoeten!
Dus laat van je horen! Groetjes, Marieke
heehee,
Ik zit nu ook al weer een paar dagen in Parijs! Ik heb via mijn moeder gratis kaartjes weten te regelen voor maison&objet (4) maar ik ken hier nog niemand behalve mijn au-pair gezin en mijn franse lessen beginnen pas vanaf eind september. Dus ik heb kaartjes over:cheer: Mocht een van jullie meewillen dan kan dat (en kunnen we meteen kennis maken)
Even voor de duidelijkheid: Je kan natuurlijk alleen mee MET MIJ en krijgt dan je kaartje, de kaartjes zijn namelijk enorm duur en ik wil niet dat je ze doorverkoopt ofzo:) Als je interesse hebt kun je mailen naar: [EMAIL=“maritvdijk@hotmail.com”]maritvdijk@hotmail.com, mocht je zaterdag of zondag mailen dan reageer ik maandag pas want ik ben dit weekend a la campagne:)
groetjes Marit
ps: DOEN je krijgt hier zoo veel ervaring van en het staat bovendien goed bovenaan je cv EN hoeveel kansen krijg je nog in je leven om in het fantastische parijs te wonen!
Hoi,
Ik zit in Parijs sinds begin oktober dus ben er nog maar net. Ik wil heel graag andere aupairs ontmoeten, en landgenoten. Ik weet nog neit wanneer mijn cursus begint dus dat moet ik nog even afwachten. Maar zijn er plekken waar ik andere aupairs kan ontmoeten, meetingpoints waar aupairs “bij-een” komen? Ik wil heel graag mensen ontmoeten. Ik hoop dat jullie iets weten?
Groetjes Maaike
Ik ga eind maart als au pair naar Parijs! Zou graag wat mensen ontmoeten! Iemand interesse?? XXX
Hoi!
Ik woon sinds september in parijs als au pair en blijf hier tot juli. Er zijn enorm veel nederlandse meiden in parijs, dus stuur een berichtje tegen de tijd dat je er bent, dan geven we je een parijs-tour!
Tot dan!
ik ben aangekomen ondertussen! lijkt me gezellig om wat te gaan doen?
geef me je email anders? of mail mij: julia.vanvliet@live.nl
groetjes xxx
Zo zo meiden,
Voor degene die geweest zijn/er nu zijn, hoe bevalt het/is het bevallen? Ben wel benieuwd.
Ik heb zelf 3 maanden als Au Pair in Australië gewerkt ![]()