Wie gaat er na de zomer ook au-pairen in Parijs (Frankrijk)?

Hoi allemaal!

Eind september vertrek ik richting Frankrijk om daar 9 maanden als au-pair te gaan werken. Ik ga dan wonen bij een gezin in een stad dichtbij Parijs. Mijn vraag is: “Zijn er nog meer meiden die dat van plan zijn?” Het lijkt me leuk om al een aantal contacten te hebben! Ik hoop iets van jullie te horen!

Groetjes,
Sanne

Hoi,

Ik vertrek begin september richting Parijs om daar ook 9 maanden als au-pair te werken. Ik zit zelf ook niet in Parijs maar in een stad daar dichtbij! De familie waar ik bij ga werken schrijven mij in bij een au-pairbureau in de stad zodat ik contact heb met andere au-pairs die daar werken. Heb jij dat ook gedaan? En in welke stad zit jij?

Groetjes!

Heey!

Ik vertrek 2 september naar Parijs. Ik blijf er ongeveer 10 maanden (één schooljaar) en ik ga er ook werken als au-pair. Het lijkt me leuk om contact te hebben met andere au-pairs in Parijs!

Groetjes,
Andrea

Heey M-ke!

Leuk dat jij ook richting Parijs gaat. Ik ga naar het stadje Saint-Germain, dat ligt ten westen van Parijs. Er zit daar een internationale school, waardoor er schijnbaar erg veel au-pairs te vinden zijn. Mijn gezin heeft nog niets gezegd over een bureau waar ze mij bij willen inschrijven, maar ik ga waarschijnlijk wel een taalcurcus volgen, waar ik dan andere au-pairs kan ontmoeten. Waar ga jij precies naar toe?

Groetjes,
Sanne

Heey,

Ik heb jullie een mailtje gestuurd. Als jullie het leuk vinden om contact te hebben kan je mij terug mailen of mij even toevoegen op MSN.

Groetjes

Héé… au-pairs in Parijs!! Waar zitten jullie? Ik zou graag in contact komen met andere au-pairs die in of in de buurt van Parijs verblijven!

Groetjes,
Sarah

Hee,

Ik ga ook per september au-pairen in Parijs. Bij een gezin vlakbij de Eiffeltoren (16e arrondissement). Ik heb er echt hartstikke veel zin in en ben ook benieuwd naar mensen die hetzelfde gaan doen als ik! Misschien kunnen we contact opnemen via MSN ofzo?

Groetjes,
Sophie

Heey iedereen!

Ik vertrek in juli voor een jaar als au-pair naar Rueil-Malmaison (vlakbij Parijs). Het lijkt mij ook erg leuk om daar wat mensen te leren kennen!

Ik ga misschien ook in Parijs werken als au-pair. Er heeft al een gezin aangegeven dat ze geïntereseerd zijn, dus wie weet. Maar als dat alles niets wordt, ga ik in Londen (Engeland) of bij Bordeaux in de buurt aan de slag!

Hoe zijn jullie aan een gezin in Parijs gekomen? Via een au-pairbureau, of anders?

Heey,

Mijn au-pair avontuur gaat helaas niet meer door. Ik ga nu studeren in Maastricht (ook hartstikke leuk natuurlijk). Ik wens jullie in ieder geval heel veel plezier!

Groetjes,
Sophie

Hoi allemaal!

Ik vertrek waarschijnlijk eind augustus/begin september naar Parijs. Wie van jullie (toekomstige) au-pairs gaat ook richting Parijs? Ik zou het leuk vinden om contacten te leggen, we kunnen MSN’en ofzo…

Hey Naan,

Ik ga eind augustus naar Parijs. Ik ben beetje op internet aan het zoeken naar andere au-pairs die naar Parijs gaan en ik vond jou. Mijn MSN-adres is [EMAIL=“vera26_03@planet.nl”]vera26_03@planet.nl. Als je wil kan je mij toevoegen, dan kunnen we vast contact leggen voordat we naar Parijs gaan.

xxx,
Vera

Heey!

Ik ben aangenomen en ik vertrek rond 5 september naar Parijs. Ik woon daar in het 11e arrondissement. Ben heel benieuwd wie er nog meer allemaal gaan?

Mail mij maar of voeg me toe op MSN: [EMAIL=“vilaine_@hotmail.com”]vilaine_@hotmail.com

Groetjes!

Hallo, ik zie dat hier allemaal au-pairs die naar Parijs (zouden) gaan, en ik ben benieuwd, hoe hebben jullie dit allemaal geregeld? Zitten jullie bij een bureau en zoja, hoe heet dit bureau, bevalt het? Ik ben erg benieuwd!
Groetjes Marieke

Hee,

Ik ben van plan om ook au pair te worden volgend jaar. Maar ik ben dan net 17. Op internet staatt dat dat onmogelijk is, heeft iemand hier ervaring mee?