Gezocht: werk tijdens zomermaanden (juli en augustus 2013)

Hallo,

Ik ben een eerstejaarsstudente (19 jaar) aan de hoge school met als opleiding toerisme- en recreatiemanagement. Talen zijn voor mij belangrijk en ik vindt het dan ook zeer jammer dat mijn Frans niet zo goed is. Ik kan een conversatie voeren maar dit verloopt alles behalve vlot. Hoe kan men de franse taal beter onder de knie krijgen dan in het land zelf? Daarom ben ik op zoek naar een zomerbaan in Frankrijk gedurende 2 maanden zodat ik als het ware ondergedompelt wordt in een taalbad. Ik heb geen specifieke voorkeur voor een type baan of regio. Alle mogelijke suggesties zijn van harte welkom.

Alvast bedankt,
Nathalie

Hoi Nathalie,

Ik ben zelf ook op zoek naar vakantiewerk alleen niet specifiek in Frankrijk maar ook in Italië en Spanje. Probeer om bij een organisatie als Vacansoleil, SelectCamp of iets dergelijks er tussen te komen. Zij zoeken vaak allerhande campingmedewerkers in Frankrijk (horeca, animatie, receptie, beheer van tenten). Op deze manier heb je wel buitenlandervaring en kom je ook in contact met de Fransen, zoals ik heb gehoord zijn je collega’s vaak Frans en je gasten Nederlands.

1 like

Als je in Frankrijk wilt werken moet je zeker even bij ons kijken. Wij zoeken voor zo’n 100 campings animatiemedewerkers: tijdens je sollicitatiegesprek testen we je Frans om te beoordelen of dit (in combinatie met je profiel en beschikbaarheid) voldoende is om je te plaatsen op een camping. Daarna volg je een 4-daagse training bij ons, zodat je helemaal klaar bent voor het werk!

We zijn niet de enige organisatie die dit aanbiedt (wel de leukste :)), even Googelen doet wonderen! Als je vragen hebt mag je me altijd mailen op bart@zomerjobs.nl of even bellen op 072 5183 148. Wie weet tot snel!

Bart
Zomerjobs

1 like