Zomer 2017 Indonesie geen tempels, rijstvelden etc maar duiken, surfen, natuur en strand

Hallo,

Wij willen graag in de zomer van 2017 naar Indonesie. We hebben ongeveer 3 a 4 weken. We willen graag duiken. We dachten aan Sulawesi, Flores. Surfen, natuur en strand. Eventueel de jungle in.
Wat zijn de mooie niet toeristische plekken waar we heen kunnen.

We hebben al heel veel van de wereld gezien daarom willen we geen rijstvelden, tempels etc. De standaard dingen zeg maar in Indonesie hoeven niet.

Wij horen het graag.

He mooie vooruitzichten. Sulawesi bira is erg mooi. En natuurlijk voor duiken bunaken. Ook is het gebied rond manado tomohon erg mooi . Torajan vind ik niet bijzonder maar rantepao wow prachtig gebied. Vind zelf een prachtig eiland wel wat basic accomodatie.
Flores ander verhaal kunt er duiken maar duik zelf niet dus weet daar niet heel veel van. Maar Flores is heel divers mooi maar bij maumerre basic maar prachtig. Jungle ben ik daar niet tegen gekomen. Hoop dat ik je een beetje heb geholpen.

Super dank je wel voor je antwoord!

Hoi Janneke, misschien is het leuk om hier na de tijd te laten weten waar je bent geweest. Wij hebben dezelfde plannen voor november of anders volgend jaar. Twijfel nog tussen Sulawesi en Flores en dan door met de boot naar Rinca, Komodo en Lombok. Misschien dat Sulawesi in november een betere keus is wat betreft het weer.

Misschien heb je ondertussen al een reis geboekt, maar is dit niets voor jullie :
https://koningaap.be/rondreis-indonesie-verborgen-schoonheid

Wij hebben geboekt voor 26 mei, maar zijn nog maar steeds met 4 deelnemers.
We hebben er nog 3 extra nodig voor een gegarandeerd vertrek.

Greetz.