Zomer 2013 | Zon, zee en strand.. Wie doet mee?

En toen kwam de zomer wel heel dichtbij en ik ga graag op vakantie, maar heb nog geen plannen!

Ik ben ik: 26 jaar | woonachtig in Drenthe | werkzaam als Coördinator E-Commerce & Marketing | uitgesproken | open-minded | gedreven en enthousiast | sociaal | doorzetter | analytisch én praktisch denkvermogen (HBO) | optimist | ’anders’ | Daarnaast: een films liefhebber, cabriorijder, gezelschapsmens, hondenvriend en danser (Latin & Ballroom). Hou van lekker eten, terrasje pakken en er op uit gaan!

De afgelopen zes jaar ben ik naar verschillende landen op vakantie geweest, zowel gevlogen als met de auto. Ik ben inmiddels 1,5 jaar vrijgezel na een relatie van 5,5 jaar. Vorig zomer ben ik met iemand van dit forum op vakantie geweest en dat was een superleuke vakantie!!

Zoals de meeste mensen hier hebben ook mijn vrienden al andere plannen, kinderen of geen geld en ik ben wel toe aan een leuke vakantie! Ik heb de laatste drie weken van augustus vakantie maar kan hierin nog in schuiven (september is ook mogelijk)

Ik reis graag richting zon en hoop dan een combi te hebben van zon, zee, strand, lekker dansen, beetje uitgaan, lekker eten, heerlijk genieten van een fles wijn, cultuur snuiven en leuke dingen te ondernemen.

Ik zoek misschien wel jou of jullie (met een groep is ook gezellig!) voor een leuke, gezellige, relaxte maar toch ook weer (beetje) actieve vakantie! Waarbij niets moet, maar alles kan. De laatste 4 jaar heb ik gekampeerd maar tent of appartement, het maakt mij niet uit!

Spreekt bovenstaande je aan? Reageer snel, zodat we eens onze ideeën uitwisselen en wie weet…

Hoi Eric,

Heb je al een periode in gedachte?
Ik heb vakantie van 3 t/m 25 augustus en je verhaal spreekt mij wel aan.
Zelf ben ik 34 en hou van aktief met cultuur en s’avonds gezellig stappen.

Accomodatie en type vervoer maakt mij niet uit. Het liefs zou ik voor een week of 2 a 3 gaan.

gr

ronald

Jammer dat de periode niet overeen komt, anders was het een leuke match geweest!

Elista, het is inderdaad jammer dat de periode niet overeenkomt, want wat je zoekt spreekt mij absoluut aan! Hopelijk heb jij je plannen al rond voor de vakantie!! Ik ben nog druk aan het zoeken…