Zomer 2012 - Reisgenoten vakantie auto, zon, strand, cultuur

De zomer begint weer dichtbij te komen, welke plannen zal ik gaan maken? Laat ik toch maar een oproepje plaatsen hier op het forum.

Ik ben Eric (25) en kom uit een dorpje in Drenthe. Ik ben een sociaal, gezellig en vooral communicatief persoon die niet op zijn mond is gevallen. Ik mag er graag op uit trekken en dans. Daarnaast ben ik werkzaam als projectleider in de internetbranche en bijna afgestudeerd aan de deeltijd opleiding communicatie.

Sinds een half jaartje ben ik vrijgezel na een relatie van 5,5 jaar. Mijn vrienden gaan met hun vriendin op vakantie en ik wil er eigenlijk ook lekker op uit, vandaar deze oproep!

Vanaf 27 juli heb ik 4 weken vakantie (zit vast aan deze periode) en het liefst ga ik met de auto richting de zon, zee en het strand. ‘s Avonds lekker een terrasje opzoeken en hou van een afwisseling tussen cultuur en ontspannen. Ook ben ik een voorstander van kamperen, omdat het op een camping altijd gezellig is en wat is er leuker dan vanuit je tent naar het strand en over de boulevard kunnen lopen? (Kampeerspullen en auto op gas zijn aanwezig maar alles is mogelijk in overleg).

Kan jij/jullie je vinden in bovenstaande en zoeken jij/jullie ook mede reisgenoten? Laat dan een berichtje achter met jou verhaal en daarna zullen we het verder zien!

Groetjes Eric :zon02:

Hoi Eric,
Door een onvoorzienigheidje (einde relatie) heb ik een bootticket voor de auto naar Corsica om te kamperen. Boot is al betaald. Laat ik nu net 27juli vakantie hebben voor 3.5 weken.

Even over mij, ben een gezellige vrouw uit Zuid-Holland. Doe een studie Podotherapie en werk verder parttime. Ben ooit een keer naar Corsica geweest. Mooie natuur (ruig), veel riviertjes om in te zwemmen, abseilen etc. Verder houd ik erg van camperen.

Ben benieuwd hier zo op deze manier reisgenoten te zoeken, heb wel iets aan ervaring, want doe ook aan couchsurfing.

Groetjes, Caroline

@Caroline, Ik heb je even via PM een berichtje gedaan.

Daarnaast sta ik nog steeds open voor andere voorstellen.

Bijna 280 keer bekeken maar slechts 1 reactie…

Beste Eric,

Ik ben zelf ook op zoek naar reisgenoten. Ik heb vanaf 20 juli t/m 13 augustus vakantie. Kamperen is wat ik graag doe op vakantie en heb nog geen voorkeur voor een bestemming, al is Oost Europa erg mooi. Woon zelf in de regio Utrecht en ben 28 jaar.