Het is misschien nog wat vroeg maar door dit slechte weer toch wat plannen aan het maken voor volgend jaar. Ben net een paar weken terug van een reis in Vietnam. Graag zou ik in de zomer van 2012 een reis maken door Zuid-Amerika. Zijn er al mensen die een zelfde soort plannen hebben? Ik ben een jongeman van 25 met veel reiservaring maar nooit gebackpackt. Ik hoor het wel.
hoi hoi. ja ik ga ook volgend jaar naar Zuid-Amerika. ik zou het liefst in April willen gaan. maar kheb nog geen planning, alleen de ideeën.
ik zou het liefst in USA beginnen en zo door naar Curacoa en dan naar Zuid-Amerika. ik ben 23. ook nog nooit gebackpackt. dus word een spannende ervaring. hoe lang ben je in vietnam geweest?
groetjess
Ik denk inderdaad dat het aan het weer ligt, ik ben net terug uit Peru/Bolivia en zit al te kijken naar voorjaar/zomer 2012… Wil weer zeker 3 weken weg maar dit keer niet alleen. Dus ben ook op zoek naar reismaatje… dame, 24 woonachtig in Zuid Holland
Ik zal juist weer te denken aan Vietnam, Transsib of Venezuela.
In Vietnam ben ik 3 weken geweest. Heel bijzonder land omdat het nog authentiek Azie is. Aangezien ik al veel van Azie, Europa, Noord-Amerika en Australie heb gezien, wil ik nu graag een keer Zuid-Amerika bezoeken. Ik werk en zit op nog deels op school, waardoor ik vastzit aan de zomervakantie. Ik ben van oorsprong Brabander maar inmiddels al 4 jaar woonachtig in Zuid-Holland.
@ Badeentje, al wat meer van Zuid-Amerika gezien dan Peru/Bolivia? Kun je zonder goed Spaans te spreken ook goed reizen?