Ecuador, Peru (Bolivia misschien) zomer 2012

Hallo!:slight_smile:

In de zomer van 2012 ben ik van plan om naar zuid-Amerika te gaan. Ik wil mijn reis starten in Ecuador en vervolgens verder reizen en vanaf een andere plaats weer terug vliegen. Het plan is om rond de 7 weken te gaan, dit hangt af van mijn studie… Verder staat er nog niks vast en ben ik erg flexibel.
Ik vroeg me af of er meer mensen zijn met (ongeveer) dezelfde plannen en het leuk zouden vinden om samen te reizen? (voor een deel of helemaal)

Verder ben ik 19 jaar en ga ik dit jaar beginnen met mijn studie.

Groetjes Gina

Hoi!

Ik wil zelf graag op reis, maar heb geen concrete plannen. Ik vind namelijk alles leuk en interessant, dat kiezen onmogelijk lijkt.
Zelf ben ik nog nooit buiten Europa geweest, maar niemand van mijn vriendin wil/kan mee.

Zelf werk ik al, maar ben een flex-werken, dus kan vrij krijgen wanneer ik wil. Ik ben 22 jaar en woon in Delft.

Misschien kunnen we ons samen orienteren?

Groetjes,

Tamara

Hee Gina!

Kom je toevallig uit Nijmegen?

Groetjes, Rozemarijn

Hee Rozemarijn:P

Jaa toevallig kom ik uit Nijmegen:P
Ik wist niet dat jij een tussen jaar nam!!

Groetjes :smiley:

haha ja, ik had nog geen zin om te gaan studeren. en we gaan ongeveer dezelfde kant op zo te zien, alleen niet in dezelfde tijd. Veel plezier met je reisje en succes met studeren :slight_smile:

Gina, Tamara,

Ik heb ook plannen om komende zomer voor een week of 4 naar Zuid-Amerika te gaan (Peru, Ecuador, Bolivia). Ik heb veel reiservaring maar weinig backpackervaringen. Als het je/jullie leuk lijkt om het te bespreken, stuur dan een prive-berichtje. Ben zelf een 25 jarige van oorsprong Brabantse jongen woonachtig in Rotterdam.

Groet,
Tim

Hee Gina en alle anderen,

Ik ben ook nog druk aan het kijken voor een reis in de zomer of nazomer (augustus/september). Wanneer wil jij ongeveer gaan. Ik werk wel en kan vrij vragen maar zal denk ik zo’n 4 weken zijn wat ik vrij wil nemen dan.
Zelf ben ik 21 jaar en woon ook in Nijmegen momenteel.

Ben benieuwd of jullie ondertussen al wat meer plannen hebben? Zelf zat ik nu aan georganiseerde reizen te kijken bijvoorbeeld die van shoestring naar china voor 3 weken. 20+ ers die hier ook interesse in hebben?

Groeten,
Roos