Zomer 2009 Lowbudget Backpacken Indonesie

Hallo!
Momenteel ben ik bezig mijn studie af te ronden.
Maar komende zomer zou ik een aantal weken willen backpacken in Indonesie. Houd jij (m/v) van actie, avontuur, leuke mensen leren kennen & ontspanning op zn tijd… en heb je zin om lowbudget te gaan backpacken in Indonesie. Dan ben ik opzoek naar jou! Voel je je aangesproken, neem contact op!
Groetjes
Ela (1987)

Hey!
Heb je al plannen? Ik vind het super om te reizen, backpacken heb ik nog nooit gedaan, maar wil ik zeker ook eens meegemaakt hebben. Ik ben wel gebonden aan de zomervakantie
Groetjes Linde

Hallo Linde,
Concrete plannen heb ik niet. Vliegticket, lonelyplanet en gaan… Ik ben zelf vrij felxibel. Als jij houd van wat meer plannen maken dan wil ik dat best samen doen. Of als jij wilt, mag jij de plannen wat verder uitwerken. Ik bereid me wel graag wat voor op gebied van vervoersmogelijkheden & betalingsmogelijkheden. Ik ben zelf ook gebonden aan de zomervakantie omdat ik na de zomer start met een nieuwe studie. Ik wil graag wat meer van je weten, als je wilt mag je me toevoegen op msn: ela_stiekje@hotmail.com

Hey hey,

Ik vlieg 2 mei richting jakarta om 3,5 maand in azie te blijven. Nog niet echt veel plannen. Wel sportief en avondtuurlijk ingesteld en wil dan dus ook een gedeelte van de tijd surfen en duiken. Verder heel flexibel. Weet nog niet precies hoe ik het ga doen omdat je maar een visum voor 60 dagen kan krijgen. Als ik die niet kan verlengen moet ik nog een uitstapje maken. Lijkt me altijd gezellig sommige stukken samen te reizen.

gr,

David

Hey,

ik was eigenlijk van plan om dezelfde advertentie te plaatsen. Ik weet het nog niet 100% zeker (moet denk ik een beetje worden over gehaald omdat het de eerste keer ’ onvoorbereid’ wordt) maar ben al enkele dagen flink aan het neuzen naar wat ik graag zou willen zien. Ik waarschuw je alvast… ik ben een behoorlijke krent. Hoe goedkoper, hoe beter :wink:

groetjes, mike.

Hey,

Ik lees net je berichtje, is wel een tijdje geleden al geplaatst dus waarschijnlijk heb je al plannen etc gemaakt?
Maar iig ik (v 21 )zit vanaf eind juni tot en met half augustus in Indonesie…Dus als je nog opzoek bent naar een reisgenootje?

groetjes,
asmara

hey hey,

Ik zit momenteel op de gilli’s en is top. Ben tot half augustus in indo dus misschien idd leuk om een deel samen te doen.

gr,

David