Backpacken Indonesië zomer 2014

Hoi,

Misschien al aan de vroege kant zul je denken… Maar inderdaad ik ben op zoek naar een reisgenoot voor de zomer van 2014.

Mijn naam is Sanne, bijna 23 en woon/studeer in Maastricht. In mijn vriendenkring is er helaas niemand die iets voelt voor backpacken.
Zelf ben ik heel avontuurlijk ingesteld en doe ik niet liever als reizen.

Hee Sanne,

Ben je afhankelijk van de zomervakantie? Zelf wil ik na de zomer die kant op richting Thailand, Maleisië en Indonesië. Omdat ik na deze zomer ga afstuderen ben ik dus niet meer afhankelijk van de vakanties en ga ik graag erna op vakantie omdat dat erg veel geld scheelt.

Hoi ijkee, doordat ik nu nog studeer ben ik inderdaad helaas afhankelijk van de zomervakantie.

Hoi Sanne,
Ik zit er zelf ook over te denken om volgende zomer naar Azië te gaan.
Heb jij al specifieke plannen, wat je wil zien, doen, etc.?

Ook ik heb plannen om volgend jaar na mijn afstuderen (augustus/september) rond te gaan trekken door Azië.
Mijn voorkeur gaat uit naar Indonesië, Maleisië en Vietnam.

Groetjes Sharmayne

Hoi Sanne,

Ik ga zelf al vanaf maart 2014 richting Azie. Ik wil de hele zomer tot ongeveer september in Azie verblijven.
Als het je leuk lijkt, kunnen we een deel samen reizen?
Ik ga eerst een maand vrijwilligerswerk doen in Cambodja en daarna nog ongeveer twee maanden reizen met een vriendin. Na deze tijd gaat die vrienndin naar huis toe en blijf ik in Azie.

Ik ben 23 jaar, woon in de omgeving van Amsterdam en ben twee jaar geleden afgesturdeerd. Ik werk momenteel fulltime, maar ben van plan om te stoppen met mijn werk.

Als het je leuk lijkt, hoor ik graag van je=D

Groetjes,
Nathalie

Hey Sanne,
Ik heb precies hetzelfde; op het moment studeer ik ook nog, dus de enige echte mogelijkheid voor mij is ook de zomer.
Op het moment ben ik in China. Daar doe ik een soort van vrijwilligerswerk/engelse les geven. Alhoewel ik dol ben op reizen, ben ik hier een beetje gebonden aan mijn “werkschema”. Oftewel, volgend jaar backpacken lijkt mij helemaal super.
Ik ben al wel in een aantal landen geweest, maar echt backpacken heb ik nooit gedaan, terwijl me dat wel fantastisch lijkt.

Vanaf september ben ik weer in het koude Nederland (alhoewel het daar nu geloof ik wel lekker warm is), daar studeer ik Finance aan de Erasmus in Rotjeknor.

Graag hoor ik van je!

Groeten,
Niek

Hey Sanne,

Ik ga in september een maand naar Indonesië en ik ga in principe alleen, maar ik zoek ook nog iemand om een beetje mee op te trekken. Ik ben 29 en kom uit Haarlem, en ben al eens eerder geweest. Dit is een video van de eerste keer dat ik in Indonesië was met mijn zus, dan krijg je een beetje een idee.

Laat maar weten!

Gr Pieter

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“zNa0hZ89Srg” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

1 like

Hey Sanne!
Ik ben Jessie, 22 jaar, 2e jaars studente Liberal Arts and Sciences en ik woon in Utrecht. Ik heb ook ongeveer hetzelfde idee als jou! Ik was eerst van plan om met 2 vriendinnen naar Thailand te gaan, maar dat gaat niet door vanwege geldgebrek en ik baalde onwijs… Anderen in mijn omgeving hebben ook tijd- of geldnood waardoor ze niet kunnen gaan. Ondertussen heb ik ook al een andere vakantie staan en is mijn budget daardoor wel wat gekrompen, maar dat neemt niet weg dat ik een low-budget backpackreis naar een willekeurig Aziatisch land niet zie zitten! Strand is goed, feesten zijn goed, natuur is goed, cultuur is goed, activiteit is goed, als het maar afwisselend is dan ben ik blij op reis :wink:
Als je nog plannen hebt of wilt maken, let me know!

Heey sanne!
Ik ben Leanne en studeer gehandicaptenzorg. Ik ben daar ook afhankelijk van de zomervakantie. Ik zou graag willen backpacken door thailand.
Naar welk land wil jij?
Ik hoop wat van je te horen.
Groetjes Leanne

Via Wereldwijzer app

Hey Sanne!

Ook ik ben nog op zoek naar een reismaatje voor komende zomer, mijn vriendinnen hebben geen budget of geen tijd jammer genoeg.
Ik ben 22 jaar, studente in Utrecht. Vanwege mijn studie kan ik maximaal 2 maandjes weg, ik zou graag naar Azië gaan in die tijd.
Had je al een reismaatje gevonden?
Ik hoor het graag van je!

x Milou

Heey milou,
Ik ga ook naar Azie deze zomer. Welke land/landen wil je zien?
Want ik zoek ook nog een reismaatje. Ik ben Leanne en 21 jaar en woon in de buurt van Rotterdam. En studeer gehandicaptenzorg.
Groetjes Leanne

Sent from my GT-I9070 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Heeee,

Deze zomer ga ik naar Indonesië, backpacken over Java en Bali in ongeveer 3 weken. Nog meer mensen die rond juli/begin augustus die kant op gaan?