Wel ik heb hier veel interessante reizen gelezen, maar concreet ben ik wel geïnteresseerd om vooral naar Azië of Aussie te gaan. Een rondreis in Japan moet zeer interessant zijn, zo ook Maleisië. Als Azië niet lukt, dan denk ik aan Australië of West USA. Ik heb wel max 4 weken (denk ik toch…) tussen ongeveer 10 juli tot 20 augustus. Is er iemand met interessante suggesties??? Het zal dus zeer intensief zijn.
Ik ben een man van 30 jaar (zie er 20 uit:) ) en uit België.
Ik wacht op jullie reacties. Ik zal ten laatste tegen mei moeten beslissen naar waar en wat.
Doei
Ayte
Ik zou ook graag in de zomervakantie van 2009 zo’n 4 weken gaan rondtrekken, tussen eind juli en begin september.
Er lekker op uit, genieten van de zon en omgeving en alle gedachten op een rijtje zetten:zon02: Ben alleen wat jongere meid (20 jaar) dus weet niet of het een combi is, maar we kunnen contacten?!
Dag Rianne,
Bedankt voor je reactie, heb je voorkeuren of maakt het niet uit? Want we moeten ook zien qua budget en zo of het haalbaar is. Ik weet hoe het met jou zit maar ik ben werkende dus budgettair ok. Leeftijd is zeker niet van belang, enkel dat je openminded bent en soms tegen een stootje kunt…
Als je verder contact wilt onderhouden dan naar [EMAIL=“ayte@live.be”]ayte@live.be .
Greetz